Untill I found you ||090|| Amynthas
Als ik de volgende ochtend wakker word is gelukkig de buikpijn en de misselijkheid ook wat minder. Samen met Tom lig ik op de bank. Tom snurkt zachtjes terwijl Levi in de hoek met zijn nieuwe speelgoed aan het spelen is. Bill was naar iemand toe, waarschijnlijk dat meisje uit de discotheek waar hij nog steeds goed contact mee heeft. Hopelijk ontmoeten we haar snel. Levi komt langzaam naar me toegelopen en gebaart dat ik met mijn oor dichterbij hem moet komen. 'Slaapt Tommie?' fluistert hij zacht en ik knik waardoor hij zachtjes zijn vinger tegen zijn mond legt en een sstt geluidje maakt. Lachend doe ik wat hij zegt en rol van de bank af waardoor Levi er makkelijk bij kan en begint hard te springen op Tom zijn buik waardoor hij wakker schiet. 'Levi' mompelt Tom alsof hij het had kunnen weten en begint Levi te kietelen waardoor hij op de bank valt en samen liggen ze in een deuk. Rare gasten. Lachend loop ik naar de keuken waar ik een broodje voor Tom en Levi maak. Net als ik de pindakaas wil pakken voel ik twee armen rond mijn middel en een paar lippen in mijn nek. 'Gaat het al wat beter' Ik knik en draai me naar hem toe en druk mijn lippen op de zijne. Meteen glijd zijn tong over mijn onderlip die ik snel toelaat en sluit mijn handen in zijn haren en druk mijn lichaam dichter tegen de zijne aan. Tom zijn handen glijden naar mijn kont waar ze ook blijven rusten terwijl ik wat met zijn vlechtjes speel. Deze jongen is perfect, deze jongen maakt mijn leven compleet.
Er zijn nog geen reacties.