Tom

Met een glimlach kijk ik hoe Amynthaseet. Ze heeft honger, gelukkig. Dat is een goed teken. Honger hebben is altijd een goed teken. Ik ga naast haar zitten en druk een kus op haar wang. 'Ik ben blij dat het je smaakt.' Ze glimlacht even naar me en eet weer verder. Ik pak ook een bord en schep wat te eten op.
Ik lepel alles zo snel naar binnen, dat ik nog even de tijd heb om naar Amynthas te kijken.

'Ik ga nog even op bed liggen,' zegt Amynthas zodra ze haar bord leeg heeft. Ze drukt een kus op mijn wang en loopt naar boven. 'Ik kom zo wel. Even alles opruimen en met Levi spelen.' Amynthas knikt en loopt met een glimlach naar boven.
'Levi!' kir ik vrolijk. Hoewel ik zelf nog geen kinderen wil, vind ik het wel leuk om met de kinderen van anderen te spelen. Ze zijn zo zorgeloos en hoeven nergens aan te denken.
Bill kijkt ons lachend toe. Nadat we even gespeeld hebben, gaat hij bij Bill op de bank zitten. Hij legt zijn hoofd op Bill zijn schouder. 'Ome Bill, gaan we gil kijken?' Bill knikt vrolijk. 'Welke film wil je kijken?' Levi staat weer op en rent naar de kast waar onze DVD`s in staan. Er zullen vast ook nog wel een paar kinderdvd`s in staan.
Ik ga naar boven, naar Amynthas. Vanuit de badkamer hoor ik allerlei geluiden komen. Snel ren ik naar de badkamer toe. Amynthas hangt weer boven de toiletpot.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen