Untill I found you ||088|| Amynthas
Nog steeds zit me dwars waarom Tom ineens zo afstandelijk deed in de badkamer. Voorzichtig ga ik recht op zitten en laat Tom me aankijken. 'Waarom was je ineens zo stil?' mijn stem klinkt schor en ziek maar toch wil ik met hem praten. Ik wil niet dat hij zich niet goed voelt. 'Nergens om liefje, was en ben gewoon bezorgd om je' Ergens weet ik dat dit niet heel de waarheid is maar daar kom ik nog wel achter. Ooit. 'Ga nou maar weer slapen' Zuchtend doe ik wat hij van me vraagt. Ik slaap heel de dag al maar waarom ben ik dan toch zo moe?
Ik schrik wakker van iemand die ineens keihard op het bed begint te springen en geirriteerd open ik mijn ogen maar al snel krijg ik een glimlach op mijn gezicht als ik zie dat het Levi is. 'Geef je grote zus eens een knuffel' zeg ik glimlachend en meteen laat hij zich op me vallen en drukt zijn kleine lichaampje tegen me aan. Zachtjes wrijf ik door zijn blonde haartjes en druk mijn lippen op zijn voorhoofd. 'Ik heb net geshopt' zegt hij met een glimlach alsof hij net de loterij gewonnen heeft. 'Wat heb je allemaal gekocht kleine man?' Meteen begint hij mijn kamer uit te rennen en niet veel later komt hij terug met een lolly. 'Heb je die gekocht?' vraag ik en probeer mijn lach in te houden. 'Nee oome Billy' zegt hij en merk dat Bill achter hem staat. Glimlachend schud ik mijn hoofd bij het zien van de twee jongens. 'Ik heb ook een lolly' zegt Bill trots en haalt hem achter zijn rug vandaan en samen met Levi begint hij op en neer te springen. Twee gestoorde gekken, maar wel mijn gestoorde gekken. Mijn kleine broertje en mijn beste vriend. Niet veel later verschijnt Tom ook in de deuropening en tilt Levi op die vrolijk met zijn vlechtjes begint te spelen. 'Voel je, je al wat beter?' vraagt Tom die naast me komt zitten en even aan mijn voorhoofd voelt. Ik knik. 'Door mijn kleine mannetje wel' zeg ik en kietel Levi even waardoor hij spastische bewegingen maakt op Tom zijn schoot. Tom glimlacht en drukt een kus op mijn lippen. 'Probeer wat te eten, ik heb macaroni gemaakt' zegt hij en meteen begint mijn maag te knorren. Daar zeg ik geen nee tegen!
Er zijn nog geen reacties.