Untill I found you ||087|| Tom
Tom
Een gezinnetje, wil ik dat al wel? Waarschijnlijk zal ik toch geen goede vader zijn. Nu ben ik veel thuis, maar zodra we het nieuwe album op gaan nemen en gaan touren, ben ik niet meer zoveel thuis. Ik zal hem of haar dan niet op kunnen groeien, niet mee lachen. De eerste woordjes niet en de eerste stapjes niet. Dan mis ik alles. Ik wil niet zo`n vader zijn die er nooit is voor zijn kind. Zo`n vader die altijd te druk is met werken om op zijn kind te letten.
'Ik ga weer even in bed liggen,' mompelt Amynthas. Ik knik en volg haar naar de slaapkamer. Ik ga naast haar in het bed liggen. Het is zonde dat Amynthas zich niet lekker voelt, anders hadden we er een leuke dag van kunnen maken. Samen een filmpje kijken om de bank, daarna samen koken en buiten wat wandelen in de avond. Maar, ik ben allang blij dat ik weer bij Amynthas kan zijn.
Ze nestelt zich tegen me aan. Ik sla mijn armen om haar heen en druk een kus in haar nek. Ze verstopt haar gezicht in mijn nek. Haar adem streelt mijn nek.
Ik vind het zo raar. Ze is niet warm of koud, maar moet wel de hele tijd overgeven en heeft het zelf wel koud. Ik druk een kus op haar haren. Ze ligt alweer te slapen. Ze ziet er zo vredig uit als ze slaapt. Zo lief en onschuldig.
Reageer (1)
sebiet in ze zwanger
1 decennium geledencool ...