Tom

Ik druk mijn lippen op die van haar en leg mijn handen op haar heupen. Dit heb ik echt gemist. Ik heb heel Amynthas gemist. Haar zachte aanrakingen. Haar zachte lippen over mijn lijf.

'Wacht even,' mompelt Aynthas. Ze staat gehaast op en loopt snel naar de badkamer. Ik loop haar achterna. Wat zou er zijn?
Ik pak haar haren vast en houdt ze vast achter haar rug. Al het eten van gisteravond komt weer naar boven en belandt in de toiletpot.
Als ze klaar is, leunt ze tegen me aan en sluit haar ogen. Ik leg mijn armen strak om haar heen. 'Heb je iets verkeerds gegeten gisteren? Ben je ziek aan het worden?' Ik leg mijn hand op haar voorhoofd om te kijken of ze warm is.
'Je bent niet heel warm. Poets je tanden maar even en ga dan in bed liggen, ik zal zo wel wat water voor je halen. Heb je ook hoofdpijn, wil je een paracetamon?' Ze schudt haar hoofd. Ik druk een kus op haar voorhoofd en sta op.

Beneden staat Bill op me te wachten met een brede glimlach op zijn gezicht. 'Ik ben blij dat jullie het bijgelegd hebben.' Ik knik even en loop gelijk door naar de keuken. Ik pak een glas en een kan met water. Het is niet handig om de hele tijd op en neer te blijven lopen.
Boven ligt Amynthas op bed. Ze heeft zichzelf opgerold in de dekens. Ik ga op het randje zitten en streel door haar haren, nadat ik de kan met water en het glas op het nachtkastje heb gezet natuurlijk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen