007|| Back to black
Always remember, believe in today, believe in tomorrow, believe in yourself, and whatever happens, don't jump.
Dinsdag 5 september 2006
~ Mila Adams
Mijn wekker gaat af. Het is kwart voor 7 in de ochtend. Het gaat nu echt beginnen. Met een diepe zucht begeef ik me richting de badkamers. Pas zodra ik de warme stralen over mijn lichaam voel glijden, word ik een beetje wakker. Na de douche trek ik simpele kleren aan: een hotpants met daaronder een huidskleurige panty en een wit topje daarboven op. Voor s`morgens neem ik een bruin vestje mee.
‘Morgen,’ mompel ik naar de begeleidster die deze morgen bij het ontbijt staat. Ik krijg een gemompel terug. Het is niet druk aan de tafel. Alle kleintjes slapen nog of komen er nu pas uit. Natuurlijk moet ik zo de bus al weer pakken. Ik prop 1 boterham naar binnen en maak een lunchpakketje voor op school. Ik haast me na mijn snelle ontbijt naar boven voor mijn tas en jas om me vervolgens ook weer te haasten naar de bus. Ik heb besloten een bus eerder te nemen, zodat ik op mijn gemakje wakker kan worden. Lekker een muziekje op en niet te veel mensen om me heen.
~ Bill Kaulitz
‘Jongens worden jullie wakker? De bus die jullie wilden hebben gaat al over een uur!’ kreunend draai ik me nog een keer om. Ik heb geen zin. Ik wil niet. Zou ik me niet ziek kunnen melden op de eerste echte schooldag? Nee, mam zou dat niet toestaan. Ze zou me persoonlijk naar school trappen als het moet. Ze is onwijs trots op ons dat we dit jaar ons examen gaan doen. Jippie, nog meer verwachtingen.
Met een zucht ga ik overeind zitten. Ik vloek als ik de douche aan hoor gaan. Tom is eerder. Nu red ik het niet meer om en nog te douche en mijn haar en alles goed te den.
Misschien, als ik het heel lief vraag, mag ik wel de badkamer van mam gebruiken. Zij en Gordon hebben samen een badkamer en Tom en ik hebben er samen een.
‘Mam!’ roep ik, ‘mag ik jouw badkamer gebruiken?’ Met een zucht stemt ze toe. Zij wilt ook niet dat we te laat komen op onze eerste echte schooldag. Met een tevreden glimlach op mijn gezicht raap ik mijn spullen bij elkaar en haast ik me naar de badkamer. Als ik opschiet red ik het misschien net.
Ik weet dat ik gisteren niks gepost heb ;o maar ik kon me er niet to zetten om te gaan schrijven.
Anyway, weer een lang stuk!
Dus, veel reacties en kudo`s dan maar! <3
Reageer (6)
wat is iedereen toch blij met school(A)
1 decennium geleden