Untill I found you ||084|| Amynthas
Met een glimlach druk ik een kus op Tom zijn lippen en sluit mijn ogen even. We zijn inmiddels alweer bij hem thuis en samen kijken we een film. 'Ik ben een beetje misselijk' zeg ik en Tom sluit zijn armen rond mijn buik en drukt een kus op mijn voorhoofd. 'Ga maar even slapen' zegt hij en knikkend sluit ik mijn ogen en word al snel meegenomen naar dromenland.
Zachtjes word ik wakker gemaakt door iemand die kusjes in mijn nek drukt. 'Toohhhmm' Ik duw zijn gezicht bij me weg en draai me om alleen blijkbaar zat ik al aan het einde van het bed waardoor ik met een knal op de grond val. 'Auw' kreun ik en hijs mezelf omhoog en hoor dan pas hoe erg Tom aan het lachen is. Ik doe alsof ik met hem meelach en pak ondertussen mijn kussen van het bed en voor Tom het doorheeft gooi ik de kussen naar hem toe die niet veel later in zijn gezicht beland en lachend laat ik me weer vallen op de grond na het zien van Tom zijn gezicht. Voor ik het doorheb hangt Tom al boven me en begint me te kietelen waardoor ik alleen maar harder begin te lachen. 'Wat is hier aan de hand?' Tom en ik stoppen en kijken naar de deuropening waar een slaapdronken Bill staat en glimlachend kijk ik hem aan en bij het zien van mij krijgt hij een grote glimlach op zijn gezicht en zonder nog wat te zeggen sluit hij de kamerdeur weer en Tom wend zich weer naar mij en drukt zijn lippen op de mijne en zijn handen op mijn heupen.
Er zijn nog geen reacties.