Untill I found you ||083|| Tom
Tom
Shit, waarom doet ze dat nu? Haar voet glijdt over mijn bovenbeen. Ze glimlacht breed. Ze weet dat ik hier niet tegen kan.
'Amynthas,' piep ik zacht. Als ze nog even zo doorgaat weet ik zeker dat ik me niet in kan houden. Ik weet zeker dat ik haar dan hier en nu zal bespringen.
Als mijn wangen nog roder konden worden, zouden ze dat zeker gedaan hebben. Met haar voet glijdt ze nu voorzichtig over mijn lid. Ik houd mijn adem in.
'Willen jullie nog wat te drinken?' Gelijk haalt Aynthas haar voet weg en zucht ik opgelucht. 'Een karafje water alsjeblieft,' mompel ik. Ik moet even afkoelen. De ober schrijft wat op en loopt weer weg.
'Doe dat alsjeblieft nooit meer,' mompel ik. Priscilla kijkt me even verbaasd aan. 'Nooit mee seks Tommie?' Gelijk schud ik mijn hoofd. 'Jawel, wel seks. Maar alleen met jou!' Ze glimlacht even en pakt mijn hand boven tafel weer vast. 'Als je dat maar beloofd.'
Amynthas legt haar voeten weer op mijn bovenbenen, maar glijdt deze keer niet verder, gelukkig. Nog een keer zou ik niet overleven. Ik moet nu al weer even "afkoelen", als je snapt wat ik bedoel.
De ober brengt ons het eten en wenst ons smakelijk eten. Met een glimlach kijk ik naar mijn bord. Het ziet er lekker uit, heerlijk zelfs. Net als Amynthas. 'Smakelijk,' zeggen we tegelijkertijd voor we gaan eten. Als ik dit thuis zou eten, zou ik zeker weten aanvallen. Zo lekker is het. Maar in een restaurant kan je dat niet maken natuurlijk. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik Amynthas uit.
Een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik houd echt van haar, met heel mijn hart. Ze lijkt het niet in de gaten te hebben dat ik haar bekijk. Haar mooie ogen, zachte lippen en prachtige neusje. Haar haren die glanzen in het licht en hoe haar ogen stralen als ze lacht. Hoe haar haren perfect passen bij haar egale huid. En dan nog haar karakter, haar geweldige karakter. Hoe ze lacht om elk grapje, ook al zijn ze nog zo dom. Hoe ze iets kan vertellen en je mee kan laten leven alleen maar door haar stem. Hoe ze mij aankijkt vlak voor ze me kust en hoe ze met Levi omgaat. Alles aan haar is geweldig. Ze is gewoon een prachtmens.
Er zijn nog geen reacties.