Die droom van zonet spookt nog steeds door mijn hoofd en daarom raak ik Tom geen moment meer uit het oog. ‘Reservering op de naam Kaulitz’ spreekt Tom beleefd uit en de man achter de toonbank wijst ons een tafeltje aan en Tom verstrengelt zijn vingers in de mijne en samen lopen we naar een tafeltje achterin het restaurant. Tom houd de stoel voor mij naar achteren als teken dat ik kan zetten en met een kleine glimlach doe ik wat hij vraagt en hou mijn ogen op hem gericht en zie hoe hij gaat zitten. Zijn ogen wikkelen zich weer in de mijne en glimlachend pakt hij mijn hand vast en drukt er een kusje op. Ik voel mijn wangen rood worden en langzaam buig ik voorover en druk een kus op zijn zachte, roze lippen. Het lijkt nu net alsof ik hem weer vergeven heb en misschien is dat ook wel zo maar ik wil dat hij mijn vertrouwen weer terug wint.

Nadat we hebben bestelt kwam ons eten er al gelijk aan. Best handig als je vriendje beroemd is en zo alles voor elkaar kan krijgen. Mijn ogen glijden naar Tom zijn hals en glimlachend kijk ik naar de ketting met mijn naam erop. ‘Die doe ik nooit meer af’ zegt hij en glimlacht naar me. ‘Dat is je geraden ook’ zeg ik nepdreigend en hij trekt zijn wenkbrauwen lachend op. ‘Word mijn meisje ineens agressief?’ vraagt hij en grinnikend schud ik mijn hoofd en zet mijn voet tegen zijn been aan en Tom schrikt even en kijkt om zich heen. ‘Niet hier’ piept hij als ik steeds hoger met mijn voet ga en zachtjes begin te wrijven. Het is zo leuk om hem te pesten. Ik zie hoe zijn wangen langzaam rood kleuren en soms naar adem hapt. Arme Tom toch.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen