20 Up
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
Oh my, dit raakte me echt. Het is zo ongelooflijk mooi geschreven en ik kon niet anders doen dan op mijn lip bijten en met mijn ogen knipperen tegen opkomende tranen. 'Louis verdiende het niet om te sterven. Hij was nog zo jong en levendig, maar bovenal: hij was zo geliefd.' Dit raakte me het meest, omdat het zo erg klopt. Behalve het stuk dat hij dood is natuurlijk, maar echt, dat was vooral het stuk waarbij ik bijna moest huilen.
1 decennium geledenNee. Nein. Non. NOOO!
1 decennium geledenLOUIS
Oh, how I hate sad endings... Ik zit hier eerlijk waar te huilen als een klein kind... Het is gewoon zo fucking triestig en oneerlijk!!
Ik heb het hele verhaal gelezen vanavond en het was echt prachtig
Okay,
1 decennium geledenWrm moest Louis dood?!??!?!
Stomme wereld! Ik zat helemaal ingeleefd weet je,
Wou dat zelf dood was gegaan en niet Louis......
Nu voel k me sad
Maar echt een super verhaal!!!
En ook de manier waarop je schreef en alles duidelijk maakte
Love it
Xxx(H)
Louis' leven werd van hem afgenomen, maar terwijl het zijne veilig de weg naar de hemel bewandelde, stortte het mijne in.
1 decennium geledenAw.. die raakte me.. Ik heb het helemaal vanavond gelezen en ik ben ook wat in een emo-mood, dusja.. Maar ik vond het mooi
o my
1 decennium geledennu zit ik hier bijna te huilen
omdat Louis net is gestorven
heel mooi geschreven!