Foto bij 003

Megan Nicole Moore


De wekker gaat, ik draai me om in bed en sla mijn wekker uit. 10:00 geeft de wekker aan en ik sla de dekens van me af. Ik sta op en loop naar beneden richting de keuken. Ik pak pannekoeken mix uit de kast en maak een paar pannekoeken voor mezelf. Ik gooi ze op een bord en werk ze langzaam naar binnen. Als ik klaar ben zet ik het bord in de afwasmachine en loop naar boven toe om te gaan douche. Ik stap onder de douche vandaan en draai de kranen uit, ik droog me af en trek een onderbroek en BH aan. Ik loop mijn slaapkamer in en trek wat kleren aan. Ik bekijk mijn outfit in de spiegel. Ik trek een lijntje boven mijn ogen en doe wat oogschaduw en mascara op. Ik kam mijn rode haren en zorg dat het goed in model zit. Ik loop naar beneden en zet de laptop aan. Terwijl de laptop opstart bel ik Tamara op, 'Met Tamara.' 'He schat met mij Megan.' 'He Megaan! Waarom bel je me?' 'Kom je langs vandaag?' Ik start ondertussen twitter op. 'Tuurlijk, is het goed dat ik er nu aankom?' 'Is goed, tot zo!' Ik hang op en zet op twitter: 'Goodmorning world!' Ik kijk naar mijn followers en zie dat ik er weer vijf bij heb. Mijn followers stijgen waardoor ik er al 2340 heb.
Binnen no time staat Tamara voor de deur en open ik hem. We geven elkaar een knuffel en lopen door naar de keuken. Tamara doet de koelkast open en pakt er een fles Cola uit, ze draait hem open en neemt een slok waarna ze hem door geeft aan mij. 'Wat gaan we doen pik?' Vraagt Tamara en ik neem een grote slok uit de fles, 'Shoppen?' Ik kijk haar aan terwijl ik de dop weer op de fles draai. Tamara knikt vrolijk en huppelt naar de woonkamer. Ik zet de cola fles terug en trek mijn schoenen aan. Het is al aardig warm voor de lente dus besluit om geen jas aan te trekken. Ik loop naar de woonkamer en trek Tamara van de bank, we lopen naar buiten en ik sluit de deur achter me en draai hem opslot. We lopen naar hartje Londen wat maar 10 minuten lopen is. Na een shoppen ploffen we neer bij een restaurantje. 'Zullen we de andere dames ook uitnodigen?' Vraag ik en Tamara knikt. 'Jij belt Ellen en Elana ik bel Laurell.' Ik pak mijn Iphone en typ Laurell's nummer in en breng de Iphone naar mijn oor. 'Met Laurell.' klinkt er aan de andere kant na 4 keer over gaan. 'He schat met mij! heb je zin om met ons te gaan eten?' 'Lijkt me leuk! Waar wil je eten?' 'Ik en Tamara zijn er al, we zijn in het restaurantje waar we altijd eten.' 'Oke ik kom er aan! seeya.' Ik hang op en berg mijn mobiel op in mijn broekzak. 'Ze komt.' Zeg ik tegen Tamara, 'Ellen en Elana komen ook.' Ik glimlach en bestel alvast een Cola voor me zelf terwijl Tamara een Ice Tea neemt. Als ik halverwegen mijn glas ben komen Elana, Ellen en Laurell binnen. 'Sorry dat het zo lang duurde maar er staan een horde meisjes buiten.' Zei Ellen en geeft ons een knuffel en neemt plaats aan tafel naast Tamara. Ik geef de andere ook een knuffel en ze nemen ook plaats. Als we klaar zijn met eten reken we gezamelijk af en nemen afscheidt van elkaar en gaan allemaal een eigen weg. Het begint langzaam donker te worden en ik versnel mijn pas. Als ik eindelijk mijn appartement bereik open ik snel mijn deur en doe hem achter me dicht. Ik doe de lichten van de hal aan en schop mijn schoenen uit. Ik zet mijn laptop aan en pak wat te drinken uit de keuken. Ik start MSN op en plof op de bank met een dekentje over me heen. Ik zie nat Jake online is en start een gesprek met hem.

--

hmm ben er niet blij mee ;p

Reageer (2)

  • Jialler

    awh, babe this is amazing (:

    1 decennium geleden
  • Annietje

    Yeay!!! je schrijft weer (hoera)

    nu mag je ons (je lieve abotjes) niet meer zolang laten wachten hoor (N)

    Ik vind dit hoofdstukje wel goed :O en kom op er moeten gewoon soms van die 'opvul' hoofdstukjes in ik bedoel maar ze kan moeilijk heel de dag achter msn zitten ;)

    Ik ben nogsteeds IN LOVE met jou story :D
    snel verder!!!!!! hihihi:$(flower)



    IK MEEN HET SNEL VERDER :$(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen