Foto bij O45.

POV Niall
Ik word vakker van een straaltje zonlicht dat in mijn kamer schijnt. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en ga rechtop zitten. Elvira ligt met haar rug naar me toe nog rustig te slapen.
Ik glimlach in mezelf en buig voorzichtig over haar heen om haar te bekijken.
Haar haren pieken alle kanten op, en het ziet er best wel komisch uit.
Voorzichtig strijk ik met vingers over haar arm, die niet onder de dekens ligt.
Er onstaat een beetje kippenvel op haar huid, maar ze word niet wakker. Ik ga weer liggen en kijk naar het plafond. Mijn wekker geeft aan dat het half 9 is. Nog best wel vroeg eigenlijk..
Ik sluit nog heel even mijn ogen het nog veel te vroeg om wakker te worden. Al helemaal in ons vrije weekend.
Als ik naar een kwartier er achter kom dat slapen niet lukt, en ik voor de zoveelste keer naar mijn wekker kijk begint Elvira zich om te draaien.
Ik hou mijn adem in uit angst om haar wakker te maken. Ik blaas voorzichtig uit als ik zie dat haar ogen langzaam open gaan.
'Goodmorning' zeg ik zacht. 'Did I woke you up?'
Ze wrijft in haar ogen. 'Goodmorning.. And no, you didn't'
Ze veegt een krul die voor haar ogen hangt weg. Ze gaat wat meer rechtop zitten terwijl ze op haar ellebogen steunt.
Ik begin zachtjes te lachen. 'What's up? Are you laughing at me?' vraagt ze glimlachend.
'No, no' lach ik. 'It's just.. your hair..It looks like an afro!'
Als ik haar verschrikte blik zie moet ik alleen maar harder lachen. Ze stapt het bed uit en gaat voor de spiegel staan.
'Woow, I never knew my hair was this big' zegt Elvra als ze voor de spiegel staat. Ze haalt een elastiekje om haar pols vandaan waarmee ze haar haar in en staart doet.
Ik stap ook mijn bed uit en sla mijn armen om haar heen. We kijken elkaar aan via de spiegel.
Opeens vliegt de deur open. 'Goodmorning lovebirds!' roept Louis 'Ready for an amazing breakfast? Oh and Niall, take you guitar. We're going to wake up Harry and Céline with a simple wakeup song!'
Elvira schiet in de lach. Louis is natuurlijk weer kalar wakker op dit moment van de dag.
Hij trekt te deur achter zich dicht en rent de trap af. 'Zayn, my friend!' horen we hem roepen. Als hij zo door gaat is de wakeupsong niet meer nodig.
'Let's wake them up.. and the most important thing.. Let's have breakfast' zeg ik, voordat ik een kus op Elvira's lippen druk.
Hoofdschuddend kijkt ze me aan. 'You and your food..'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen