OO9
Pov Anne
We lopen met zijn drieën rondjes over schiphol. We besluiten ergens wat te gaan drinken. Ik ben erachter gekomen dat Simon’s vrouw echt superaardig is. We praten heel wat af over shoppen, leuke mannen, make-up, en dat soort dingen. Terwijl we daar over praten rolt Simon met zijn ogen. “Women..” zegt hij. We drinken wat en Simon vraagt wat dingen over mezelf. “I don’t know if you want to talk about this, but, where’s your dad?” vraagt hij voorzichtig. Ik krijg altijd een brok in mijn keel als ik hierover moet praten. “Well, he passed away two years ago.. It was a car accident” zeg ik. “I’m so sorry for that” zegt Simon terwijl zijn vrouw medelevend over mijn been aait. Ik merk dat Simon snel van onderwerp wisselt, hij vindt het vast ongemakkelijk worden. “So, you’re excited about England, and ofcourse, especially ONE DIRECTIONEN?!” zegt hij. “Yes, o my god, I can’t wait, really!”. Dan horen we dat er iets omgeroepen wordt. “This is your last chance to pass the gate for flight KM160756. Geschrokken pakken we onze koffers en rennen richting de gate, net optijd. Een half uurtje later zitten we in het vliegtuig. Al snel merk ik dat Simon ligt te slapen. Mooi, dan kan ik even muziek luisteren. Ik ga door mijn playlist van One Direction en ik kies “Moments”, dit is altijd al mijn favoriete liedje geweest. Ik kijk uit het raam en merken dat we in beweging komen. “Fasten your seatbelts, please” hoor ik uit de speakers komen. Simon’s vrouw maakt de riem van Simon vast alsof hij een klein kind is. Ze wil hem niet wakker maken, dat is nou echte liefde. Ik kijk uit het raampje en zie Nederland steeds kleiner worden. Dan sluit mijn ogen en val ik in slaap.
Pov Elvira
Ik word wakker door een lik aan m’n wang. Wat is Niall nou weer aan het doen? Als ik opkijk schrik ik me rot. Het is Liam die aan mijn wang aan het likken is. Ik ga helemaal stuk van het lachen en Niall schiet wakker. Niall springt zowat bovenop Liam. “Stay away from my girl, Leeyum !!” schreeuwt hij, en ze beginnen te stoeien. Ik trek een vest van Niall aan en loop richting de woonkamer. Ik kijk op de klok en zie dat het negen uur is. Dan staan alle jongens opeens achter me, met een grijns van hier tot Tokio op hun gezicht. “What’s going one, dudes?” vraag ik ze nieuwsgierig. “We’ve bought you a birthday present, it’s outside” zegt Louis. We lopen met z’n zessen naar buiten en ik zie iets heel groots staan, met cadeau-papier en een hele grote strik er omheen. “Well, what are you waiting for? Open it!” schreeuwt Louis. Ik begin zenuwachtig aan het papier te trekken. Als ik zie wat de jongens voor me hebben valt mijn mond open van verbazing. Het is een bakfiets met allemaal wortels, lepels, katten, ierse klavers en spiegels erop geverfd. “For later, when you have children” zegt Harry met een big smile op z’n gezicht. “Or when you are to lazy to ride the bike yourself. Then you can just sit in the front and Niall will ride you” vervolgt Liam, waardoor hij een stomp van Niall in z’n zij krijgt. “Guys, thank you so much! Really!”. Ik geef ze één voor één een knuffel. Liam zet de fiets binnen en we gaan weer naar boven. “There’s another surprise for you, it will arrive in about two minutes” zegt Niall. “What is it?” vraag ik nieuwsgierig. “SURPRISE” schreeuwen de jongens in koor. Ik draai me om, en zie Simon in de deur opening staan. Met Anne.
Er zijn nog geen reacties.