Geschreven door: Smexy

De jongen die mij gezoend had in de discotheek kwam het lokaal binnen en tranen wellen alweer op in mijn ogen. Ik spring op van mijn stoel, grijp mijn tas van de grond en ren als een gek het lokaal uit. Ik hoor er een paar nog zeggen. 'Wat heeft die nou' maar ik negeer het. Ik ren naar de wc's en sluit mezelf op in één van die hokjes. Tranen laat ik de vrije loop gaan en trek mijn benen op. Ik sla mijn armen eromheen. Waarom moet hij nu ook al naar deze school komen, wilt hij mijn leven verpesten ofzo? Ik ben gewoon smoorverliefd op hem en ik proef zijn lippen nog steeds. Hoe kan hij me dit aandoen? Ik pak mijn BB uit mijn tas en typ m'n moeders nummer in. "Met Sandra" hoor ik mijn moeder zeggen. "Mam, ik wil naar huis" zeg ik en hoor haar zuchten. "Kaylin, wat is er aan de hand?" vraagt ze en ik begin te snikken. "Mam, ik voel me echt niet lekker" snik ik en ik hoor hersens gewoon kraken. De schoolbel gaat af en het betekent dat het pauze is. "Ik kom eraan lieverd" zegt ze en ze hangt op. Ik maak mijn ogen droog met een wc-papiertje en doe snel wat nieuwe mascara op en loop de wc uit. "Wat was dat nou net?" vraagt Allison. "Ik voel me niet lekker" zeg ik en ze knikt. "Hij is zo knap" zegt Allison. "Wie?" vraag ik en ze kijkt me lachend aan. "Justin natuurlijk, waar zit jij met je hoofd?" vraagt ze en ik haal mijn schouders op. "Wordt niet verliefd op hem" zeg ik en ze kijkt me raar aan. "hij is beroemd en ziet je toch niet staan" zeg ik en dan zie ik hem staan met een groepje jongens om hem heen. Ik loop langs en kijk in zijn ogen, maar natuurlijk kijkt hij meteen weg. Ik zucht en loop de school uit. "Wat ga je doen?" vraagt Allison als ik het schoolplein afloop. "Naar huis" zeg ik en wijs naar de auto van m'n moeder. Ze knikt en geeft me een knuffel en ik ren naar de auto en stap in. M'n moeder negerend. "Lieverd wat is er nou echt?" vraagt ze terwijl we richting huis rijden. "Dat zei ik toch al, ik voel me niet lekker" zeg ik en staar naar buiten. Gelukkig houd m'n moeder haar mond en ik verzink in mijn gedachten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen