Chapter 3
Ik slik, mijn handen beginnen te zweten. Thom kijkt me doordringend aan. Dit is toch wat je wilt? Je wilt het toch meemaken? Nou, dit is je kans, schiet op. En neem die pil aan, je gaat er echt niet dood van. Zegt een stem in mijn hoofd. Een andere stem, banger dan de 'stoere' spreekt hem tegen. Onzin! Straks raak je nog verslaafd! En by the way, je moet die jongen nog verder aftuigen, dat heb je ook door? NOU EN! Als je dat niet doet, dan word je zelf straks nog zo afgetuigd. Ik twijfel. 'Nou, komt er nog wat van?' zegt Michael. Ik bijt om mijn lip en pak het pilletje aan. 'Wat is het?' vraag ik. 'XTC. Ik zweer dat je niets zou merken' zegt Thom. 'Oke' zeg ik zachtjes. Ik doe het pilletje in mijn mond, en een lekkere, zoete smaak overvalt me. 'Mmm' zeg ik. Ik zuig erop, en langzaam verdwijnt het pilletje. Vanuit mijn ooghoek zie ik David er ook één in z'n mond stoppen. De hele sfeer in de kamer veranderd. Ik lach, het valt me nu pas op dat dit best een mooi huis is, dat donkere, dat heeft wel wat. 'Sla hem' zegt Michael. Zonder te aarzelen loop ik naar de jongen toe. Ik geef hem een klap in zijn gezicht. Hij kermt het uit van de pijn. Ik lach. 'HAHAHAHAHAHAHAHA dit is zo leuk HAHAHAHAHAHAHAHA' roep ik. 'Nee, met een vuist, niet met je vlakke hand!' Michael zucht. Ik merk dat ik het vervelend vind dat hij merk dat dit mijn eerste keer is. Ik bal mijn hand tot een vuist, en sla nog een keer. Dit keer doe ik hem echt goed pijn. Even schrik ik. Maar dan barst ik in lachen uit. 'HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, dit is zo leuk. Waarom heb je me dit niet eerder laten doen Thom? HAHAHAHAHAHAHAHAHA' ik gier het uit van het lachen. Ik stomp nog een keer. En trap, recht in zijn ballen. 'HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA ja, nu heb je pijn hè? JAMMER DAN! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA' zo gaat het een tijdje door, ik weet niet hoelang. Maar ik heb het wel naar m'n zin. Dan trekt Michael me weg. 'Zo is het wel weer genoeg, je kan de basistechnieken' hij klinkt chagrijnig, alleen in zijn ogen zie ik dat hij trots op me is. 'Nee! Ik wil nog niet weg! Ik wil blijven. Het is zo leuk om' dan besef ik dat ik niet weet hoe de jongen heet. 'Hoe heet je?' vraag ik. 'Mjeuriejaaaan' kermt hij. 'Nou het is leuk om jou te slaan. IK WIL NIET WEG' schreeuw ik als David me meetrekt. Hij is sterker, en ik moet wel toegeven. Thom loopt voorop naar de gang. David sleurt me mee. 'Ik ga naar de auto. Zoals afgesproken.' zegt David, als Thom knikt. Ze praten wel vaker in raadsels. Dat maakt me niet uit, ik vind het zelfs spannend. Thom loopt naar me toe en drukt me tegen de muur. Hij drukt zijn lippen op de mijne en ik kus terug, het is lekker. Fijn. Langzaam drukt hij zijn tong naarbinnen. Dan voel ik een hand in mijn onderbroek. Ik heb niet gemerkt dat Thom mijn broek heeft losgemaakt. Hij drukt zijn vinger bij me naar binnen. Ik begin te kreunen. Het is fijn. 'THOM!' gil ik. Hij gaat door, maar wel iets harder. Hij doet me pijn. Dan kom ik bij mijn positieven. 'NEE!' gil ik. 'NIET DOEN'. Maar Thom is sterker.
Reageer (1)
Omg dat ze hem gaat slaan AHAHAH
1 decennium geleden