Foto bij OO8.

Part 8. It's a bit perv, niet echt 16+ maar wel iets meer dan normaal ;p

Pov Louis

Ik lig in bed. Het is twaalf uur en ik kan niet slapen. De rest slaapt al, en Niall en Elvira zijn nog niet thuis. Ik verveel me rot, ik heb veel te veel energie om te kunnen slapen. Naja, de reden dat ik niet kan slapen is eigenlijk door alle gedachten die door mijn hoofd spoken. Hannah flitst even door mijn gedachten. Nee. Ik moet nu aan iets anders denken. Dan moet ik opeens denken aan het meisje die morgen met Simon komt. Ik ben best zenuwachtig. Ik weet helemaal niks over haar. Ik weet haar naam niet, ik weet niet hoe oud ze is, ik weet gewoon helemaal niks. Dan hoor ik de voordeur met een knal dichtgaan. Zayn maakt een soort kreun die waarschijnlijk zoiets zal betekenen als “laat me met rust”. Ik hoor gelach vanaf de gang. Vanuit mijn bed kijk ik naar de gang. Ik was vergeten de deur dicht te doen en daarna was ik te lui om hem weer dicht doen. Achteraf ben ik hier wel blij mee, kan ik in ieder geval zien wat Niall en Elvira doen. Na een half uur zie ik eindelijk Niall voorbij lopen met Elvira in zijn armen. Hij breekt bijna zijn nek over een natte handdoek van Harry die op de grond licht. Ik grinnik. Dan lopen ze door en ik hoor de deur dichtvallen. Vaarwel, vijf seconden vermaak. Wat ga ik nu doen? Ik kijk op mijn mobiel. Het is half één. ‘Wauw, er is al een half uur voorbij’ denk ik sarcastisch bij mezelf.. Ik ga m’n bed uit en loop naar de keuken. Wat doe ik hier eigenlijk? Ik ga naar de woonkamer en plof op de bank neer. Ik zet de tv aan en zet hem na een tijdje zappen uiteindelijk op MTV. Dan hoor ik voetstappen. Zayn komt de woonkamer binnenlopen. “What?” zegt hij. “Zayn, what are you doing?” vraag ik hem. “I don’t know, just playing my triangle and eating some apples” zegt hij slaperig. “Are you sleeping, Zayn?”. “No, you?” zegt hij nog steeds slaperig. “No, I can’t sleep..”. “Mandarine..It’s a frog, you got to get him up!” schreeuwt Zayn opeens. “Zayn, you’re sleeping, go to your bed..” zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Ik wist ondertussen wel dat Zayn vaak aan slaapwandelen deed. Zayn trekt zijn schouders op en loopt weer weg. Ik ga languit op de bank liggen. Dan wordt “The A Team” van Ed Sheeran gedraaid. Hier word ik altijd rustig van. Ik sluit mijn ogen en val dan rustig in slaap.

Pov Elvira

Nadat we op de bank hebben liggen knuffelen en zoenen word ik als een soort bruid naar de kamer van Niall gedragen. Onderweg struikelt hij over alle rommel van Harry en Louis. Als we in zijn kamer zijn trapt hij de deur dicht met zijn voet en legt me zachtjes op bed neer. Hij begint me overal kusjes te geven. Op mijn neus, mijn mond, in mijn nek. En zo gaat hij steeds verder naar beneden. Dan duw ik hem op zijn rug en begin hem te zoenen. Ik ga met mijn handen naar zijn riem en begin die los te peuteren. Hij houdt me heel eventjes tegen. “You’re sure about this, babe?” vraagt hij. “Yes, I’m sure. I’m totally sure.” zeg ik met een lach op mijn gezicht. Ik trek zijn shirt uit. Hij begint mijn jurkje uit te trekken. Allerlei kledingstukken vliegen door de lucht. We liggen nu met alleen ondergoed aan elkaar te zoenen. Hij klikt mijn BH los en gooit hem door de lucht, die uiteindelijk aan de lamp blijft hangen. Als hij bezig is met mijn onderbroek uit te trekken stopt hij opeens. “Wait a second” hij rekt zich uit naar nachtkastje en grist in het laatje. Hij haalt er een condoom uit. “Ofcourse, sweetie. You’re the best, babe” zeg ik, en we zoenen weer. Het is voor ons allebei de eerste keer, daar hadden we het tijdens het avondeten nog over. Na een paar minuten prutsen hebben we eindelijk het condoom omgekregen. “I’ll be carefull, I really don’t want to hurt you” zegt hij. Dan voel ik hem in mij komen. M’n gezicht vertrekt van de pijn. “I’m sorry, babe. You want me to stop?”. Snel schud ik mijn hoofd. Ik moet hier gewoon even doorheen. Na ongeveer tien minuten voel ik de pijn al bijna niet meer, het voelt nu zelfs best lekker. Ik hoor kreunen uit Niall’s mond ontsnappen. We zoenen elkaar en ik merk dat we allebei richting ons hoogtepunt gaan. Als we allebei ons hoogtepunt hebben gehad ga ik naast hem liggen. Hij slaat zijn arm om me heen. “Thank you, babe. Did you enjoy it?” zegt hij op een ongemakkelijke toon. “Yes, I really liked it. This is called 'birthday sex'” zeg ik grinnikend en ik geef hem een kusje op zijn borst. Hij lacht. In een soort roes kan ik nog horen “goodnight Curlie” en dan val ik in slaap in zijn armen.

Pov Anne

Het is zeven uur ’s ochtends. Ik zit te ontbijten aan tafel. Ik ben super opgewonden! Dan denk ik opeens aan Elvira. Ik had haar gister nog een smsje gestuurd met ‘Gefeliciteerd’ erin maar ik had geen reactie gekregen. Aan de ene kant ben ik boos op haar, maar aan de andere kant begrijp ik het natuurlijk ook wel. Ik wil haar eigenlijk bellen en vertellen over Simon maar ze ligt nog te slapen, dat weet ik zeker. Het is daar namelijk pas zes uur. Mijn moeder komt de trap aflopen met mijn koffer. “Oh, bedankt mam, die was ik vergeten!” zeg ik. Mijn moeder schudt haar hoofd. “Gaat dit nou wel goedkomen, je vergeet je koffer zelfs!” zegt ze met een spottende glimlach op haar gezicht. Ze schenkt een kop koffie voor haar zelf in. “Hoe zou papa hierop gereageerd hebben?” vraag ik voorzichtig aan mijn moeder. “Die zal je waarschijnlijk niet hebben laten gaan” grinnikt ze. “Maar hij zal ook heel trots op je zijn. Dat weet ik zeker”. Ik pak mijn laatste spulletjes als ik zie dat het vijf voor acht is. Ik trek mijn jas aan en loop naar de deur. Simon komt aanrijden met zijn vrouw en ik gooi mijn koffer in de achterbak. Ik draai me om en zie m’n moeder met tranen in haar ogen in de deuropening staan. Ik ren op haar af en omhels haar heel lang. De tranen schieten nu ook in mijn ogen. “Het is maar drie maanden, mam” zeg ik troostend. Ik weet zelf ook wel dat dat heel lang is, maar ik moet toch iets zeggen. “Je kan het, meis. Ik hou van je” zegt ze, en ze drukt een kus op mijn hoofd. Ik loop richting de auto en stap in. De chaffeur van Simon start de motor en de tranen beginnen nog sneller te stromen. Kan ik haar hier wel alleen achterlaten? Ik draai mijn hoofd om tot we de straat uitgereden zijn. Als ik mijn moeder nog één keer had zien staan met de tranen in haar ogen was ik waarschijnlijk uitgestapt, thuisgebleven, en dus niet naar Engeland gegaan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen