003
[/url]For the real beliebers!
'Goodmorning sweetheart!' en mijn deur werd open gegooid door mijn moeder. 'Ik ga niet naar school!, ik voel me niet goed en heb keelpijn!' mijn moeder begon te lachen maar ik kon er niks grappig's aan vinden 'Als je keelpijn heb waarom schreeuw je nu dan zo hard?' ik slot mijn ogen en zuchtte diep 'Kom hup je bed uit!' ik keek mijn moeder aan 'Nee ik ga niet dat heb ik net toch ook al gezegd!' ze keek me aan en ging op mijn bed zitten 'Wat is er aan de hand, je word toch niet gepest?' ik keek mij moeder aan en schudde mijn hoofd 'nee ik voel me niet lekker!' me moeder legde haar hand op mijn knie 'probeer het nou maar gewoon en als het niet lukt kom je toch weer naar huis' ik keek haar aan en zuchtte 'dan sta ik over een minuut weer op de stoep!' ze begon te lachen 'hup je bed uit, en gewoon proberen want je hebt geen koorts!' ik zag hoe mijn moeder mijn kamer uit liep, en stiekem bleef ik nog even liggen 'Kaylin! je bed uit of je komt te laat voor de bus!' waarom had zei altijd alles zo snel door? snel stapte ik mijn bed uit en liep naar de badkamer en kleedde me om. Daarna deed ik make-up en deed mijn haren. Nadat mijn haren waren gekruld leek ik wel een schaap! Een half uurtje later zat ik in de bus naast mijn beste vriendin Allison 'Wow wat zie jij eruit! wat is er aan de hand?' ik keek haar aan 'Niks! en bedankt trouwens' ze keek me aan 'sorry maar jij zei dat we altijd eerlijk zouden zijn!' ik keek haar en begon te lachen 'Dat is waar, sorry schat!' en gaf haar een knuffel. Eenmaal op school aangekomen werd het rooster veranderd en moesten we naar onze mentor want die had iets belangerijks te vertellen! schokkend liep iedereen naar het lokaal toe en plofte neer op hun stoel 'Nou jongens en meisjes laten we gelijk met de deur in huis vallen Jullie krijgen een nieuwe klasgenoot' ik keek de leerar aan wat was daar nou weer zo speciaal aan 'Hij is beroemd maar hij wild dat jullie hem normaal behandelen?' ik keek voor me uit 'Wie is het?' schreeuwde Allison door de klas heen 'Justin bieber' ik keek geschokt voor me uit ik kon wel door de grondzakken en in tranen uit barsten!
Reageer (2)
leuk !! abo!<3
1 decennium geledenLeuk! <33
1 decennium geledenSnel verder!