Hoofdstuk 28: Ontdekking
O, jullie gaan dit leuk vinden! Een extra lang hoofdstuk! Als goedmakertje voor het lange wachten.
Bedankt voor jullie geduld. Jullie zijn echt geweldig.
Veel leesplezier!
Liefs, Awesomecake
PS. Het meisje op het plaatje is gewoon een willekeurig meisje. Ik vond het wel een mooi plaatje
Bedankt voor jullie geduld. Jullie zijn echt geweldig.
Veel leesplezier!
Liefs, Awesomecake
PS. Het meisje op het plaatje is gewoon een willekeurig meisje. Ik vond het wel een mooi plaatje
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
Wow, dat is zo spannend! Ik kan echt niet wachten tot de volgende!
1 decennium geledenIk hoop dat ze niet te boos gaat zijn op hem, want ze kunnen nog wel verliefd worden en ze moet hem gewoon nog leren kennen, een kans geven! Ik wil dat hij snel terugkomt!
Snel verder!
Trouwens, je hebt die brief echt prachtig geschreven, zo plechtig en klassiek, super gewoon!
x
Ik hoop dat hij nog een betere reden heeft om met haar te trouwen!
1 decennium geledenWat heeft die idioot gedaan?
1 decennium geledenVERDER!!!
Ik ben erg benieuwd wat Walraven heeft gedaan en ga gauw verder.
1 decennium geledenEn nu nog uitleg van Walraven.
1 decennium geledenPs, ik vind het in het begin niet zo aangenaam lezen dat er constant na 1 zin al een nieuwe tab staat. Het zet je aan om sneller te stoppen. =S Ik lees liever in blokjes.