Tom

Ik zucht diep. Het meisje loopt weg. Haar naam weet ik nog steeds niet, maar dat doet er niet toe. Zou ze gelijk hebben? Zou Amynthas me vergeven? Ik weet het niet. Ik ben echt fout bezig geweest. Ik snap het als ze me niet meer wilt.
Ze kwam wel voor ons op. Ik ben wel blij dat ik tenminste nog aan haar dacht. Dat ik haar in mijn dronken bui niet compleet vergeten ben. God, ik voel me zo`n sukkel.
Met mijn rug zit ik naar het park toe. Ik hoef al die vrolijkheid even niet te zien. Hoe al die kleine kinderen met hun ouders of broertjes en zusjes spelen. Hoe baasjes hun honden stokken laten apporteren. Een zucht verlaat mijn mond. Ik moet het ook nog met Bill uitpraten. Ik moet het hem uitgelegd zien te krijgen.
Een hond blaft speels achter me. Een zucht verlaat mijn mond. Hij rent een rondje om me heen. Hoe schattig die hond ook is, ik heb geen zin om te spelen. Ik heb andere dingen aan mijn hoofd.

Ik voel iets kouds rond mijn nek. Verbaasd ga ik wat meer rechtop zitten. Ik leg mijn hand bovenop mijn borst. Een kettinkje? Ik pak het bedeltje vast. Amythas staat erin gegraveerd. Ik voel mezelf warm worden. 'Ik had hem voor jou gekocht,' fluister de liefste stem van de hele wereld. Ik kijk opzij en Amynthas gaat daar zitten. Gelijk slaat mijn hart sneller.
'Amynthas!' zeg ik vrolijk. Ik heb de neiging haar te omhelzen, maar ik weet niet of dat wel zo`n goed idee is. Ze staart naar de bomen voor ons. 'Ik hoorde je praten.' Ik weet niet of dat een goed of slecht teken.
'Het is lief dat je aan me dacht terwijl je seks had.' Ik voel mezelf rood worden. Nog steeds kan ik niet opmaken of het positief of negatief is. 'Maar alsnog had ik liever niet gehad dat je dat gedaan had. Maar, zo ben je altijd al geweest. Eigenlijk kan ik het je moet kwalijk nemen, maar dat doe ik wel. Je hebt me pijn gedaan Tom.' Nu pas kijkt ze me aan. Tranen staan in haar ogen. Wat heb ik in godsnaam gedaan?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen