Foto bij 002

Geschreven door: Smexy

Huilend zit ik op bed. Hoe kan hij dit nou niet meer weten, wat is dat voor stoms? Tranen stromen over mijn wangen en stoppen kan ik niet. Luide snikken verlaten mijn mond en vullen de lege kamer. Rustig ademen lukt ook niet meer. Ik sta op en loop naar mijn raam. Wazig door de tranen kijk ik naar buiten. Ik zie dat m'n moeder net aan komt rijden. Zuchtend ga ik op de grond zitten en veeg mijn tranen weg, maar nieuwe komen er gewoon voor in de plaats. Als ik hoor dat m'n moeder meteen naar boven komt. Sta ik meteen op en doe ik mijn deur op slot. Ik glij via m'n deur weer naar beneden en trek mijn knieën op. Geklop op de deur laat me schrikken en ik sta zachtjes op. "Ja" zeg ik zo normaal mogelijk. "Lieverd, ik heb eten meegenomen. Kom je?" vraagt ze en ik zucht zachtjes zodat ze het niet hoort. "Wat is het?" vraag ik en veeg mijn tranen weg. "Chinees" zegt ze en ik hoor haar weer van de trap aflopen. Ik pak mijn joggingbroek uit de kast en een trui en kleed me snel om. Ik open mijn deur en ga naar de badkamer. Ik kijk naar mezelf en je ziet duidelijk dat ik gehuild heb. Ik gooi wat koud water in mijn gezicht en droog m'n gezicht dan weer af en kijk nog is in de spiegel. Ik zeg gewoon dat ik ziek ben en dat ik geïrriteerde ogen heb. Ik ga de badkamer uit en loop naar beneden. Ik loop de woonkamer in en ga aan tafel zitten. "Wat zie jij eruit" zegt m'n moeder. "En bedankt" zeg ik en zet mijn elleboog op tafel en leg mijn hoofd op mijn hand. "Wat is er liefje?" vraagt ze. "Voel me niet lekker" zeg ik en schep wat te eten op. "Lekker vroeg naar bed toe en morgen is het wel weer goed" zegt ze. "Mam, ik ga morgen niet naar school" zeg ik en ze zucht. "Jawel Kaylin, je hebt geen koorts. Dus kan je morgen gewoon naar school" zegt ze en ik zucht en eet wat en schuif dan mijn bord naar voren. "Ik ga naar boven" zeg ik en loop naar boven zonder nog iets te zeggen. Morgen zal wel weer een rot dag worden. Ik ga m'n kamer in en ga op mijn bed liggen en sluit mijn ogen. Gelukkig ben ik hartstikke moe en val ik meteen in slaap en natuurlijk droom ik weer over Justin.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen