Hoofdstuk 14
@Iedereen Is het bij jullie ook zo koud, en sneeuwt t ook? Bij mij tenminste wel. Gelukkig is het nu weekend... Ik had vandaag echt iets vaags meegemaakt. Ik stond samen met mijn vriendinnen bij het lokaal te wacht 's ochtends. Kwam er een jongen van mijn klas aangelopen zegt hij: 'Bernadette, ik had vanacht over je gedroomd.'
Ik wist op dat moment echt niet wat ik moest zeggen haha.
Ik wist op dat moment echt niet wat ik moest zeggen haha.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Snel verder!!!!!!
1 decennium geledenSnape mag haar nu niet betrappen...
Ja, hier sneeuwt het ook, maar niet zoveel, maar eens het hier al sneeuwt wil dat toch al iets zeggen, want aan de Belgische kust sneeuwt het niet bepaald snel...
1 decennium geledenMaar gisteren en donderdag was ik met school in Amsterdam en daar was het echt niet te doen...
Er lag er echt super veel en het was ontzettend koud -.-
Maar Snape heeft haar volgens mij wel door...
Anders zou hij haar zomaar niet laten blijven en tegen haar zeggen dat ze moet praten, is niet bepaald Snape-achtig om één van zijn leerlingen te zeggen dat ze met hem over hun problemen moeten praten. Dus hij heeft wel een vermoeden denk ik...
snel verder!!
1 decennium geledenjaa... achter in de klas kon niet want dan zat ik namelijk vast niet naast die jongen want bij ons gaat iedereen eerst achteraan zitten want dat wilt iedereen liever. nou er was dus geen plaats achterin want dan konden we wel zingen zonder gestraft te worden en ja.. het maakte er ook niet beter op dat we allebij kauwgom in onze mond hadden maar ja.. dat heb ik altijd en niemand ziet dat van de leraren echt vaaggg!!! hahaha wat vreed jij dan uit? ik misschien iets te veel, bijv. ik begon een kauwgom bellen blazen wedstrijd in de klas. (onder wiskund.) begon een sta op en zit quiz als je ja antwoorde moest je staan en als je nee antwoorde moet je gaan zitten. (onder geschiedenis. de quiz was over vampiers ) deed een harry Potter race(moet over een paar tafeltjes springen, dan komen er mensen die zeggen een spreuk en a;s je niet binnen vijf tellen een tegenspreuk zei was je af. ik zei dus gewoon de hele tijd protego of Avada Kedavra (onder bio)
1 decennium geledensnel verder