Part 6 already. Hope ya like it :)

Pov Elvira

Als Liam en ik thuiskomen van de supermarkt is het 3 uur. De andere jongens zitten onderuit gezakt op de bank een beetje televisie te kijken. Niall en Zayn zitten een bak popcorn te eten, verrassend. “Let’s go” zegt Niall, en hij staat op. “Where are we going?” ik begrijp niet helemaal wat hij bedoelt. “We’re going to the city, c’mon! Lou, can you give us a ride?”. “Yeah, ofcourse” zegt Louis, en hij springt op van de bank. Ik snap het nog niet helemaal maar besluit maar gewoon mijn jas aan te trekken en mee te gaan. Na ongeveer 10 minuten zijn we in de stad. “Call me when I need to pick you up!” zegt Louis nog snel voordat hij het raampje dichtdoet. Met een noodvaart rijdt Louis weg. Daar sta ik dan. Met de liefde van mijn leven in London. “We’re going to buy an amazing outfit for you, I’m taking you for dinner tonight “ zegt hij, en knipoogt. Ik lach naar hem. Ik ben zo gelukkig op dit moment. Dan schrik ik me rot, ik ben helemaal vergeten Anne te bellen! Nou, dat doet ik later wel. We lopen hand in hand door de winkelstraten als er twee meisjes aankomen lopen. “Hey Niall, can we please make a picture with you? Is this your girlfriend?” vraagt één van de twee. “Yes, ofcourse you can make a picture. And yes, this is my beautiful girlfriend”. De meisjes lichen een beetje onwennig naar me. “Could you make a picture of us with Niall?” vragen ze verlegen aan me. “Yes, ofcourse”. Ze gaan staan en ik maak de foto. “Thank you so much, you’re a really nice girl. Good choice, Niall” zegt het andere meisje. En ze lachen. Ze geven Niall allebei een knuffel en dolgelukkig lopen ze weg. Niall kijkt me een tijdje aan. “I don’t want to scare you, but not all fans are as nice as these girls. Some are really crazy and they will be mad at you.. I just want to let you know this. I don’t want you to be shocked”. “You’re really sweet, Niall, thank you”. Ik buig voorover en geef hem een kus op zijn mond. Dan zie ik een flits en kijk geschrokken opzij. “Paparazzi..” hoor ik Niall mompelen. “This will be our first picture in the magazines, I guess it’s official right now, prepare you for the worst, love”. Ik knijp zachtjes in z’n hand en samen lopen we door de straten. Dan wijs ik naar een etalage aan de overkant van de straat. Ik zie de mooiste jurk ooit. “That’s it, Niall, I love that dress”. Het is een crème kleurig galajurkje zonder bandjes. We lopen samen de winkel in en ik pas de jurk. Ik loop zenuwachtig het pashokje uit. “I’m speechless, this dress is made for you, I’m sure” zegt Niall meteen. Ik kijk naar het prijskaartje. “But, Niall, it’s really…” stamel ik. “The price doesn’t matter, sweety, you get this dress”. Als ik het jurkje uit heb getrokken pakt de verkoopster het aan. Samen gaan Niall en ik bij de toonbank aan. “Then it will be £1024,95” zegt de verkoopster alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik loop met het tasje de winkel uit en geef Niall een dikke zoek op zijn wang. Zo lopen we een tijdje door de stad. De lichtjes beginnen al te branden. Het is prachtig, alle straten zijn verlicht. Niall besluit om Louis te vragen om ons te komen halen. Binnen tien minuten komt Louis aancrossen. We stappen in de auto en zitten hand in hand achterin de auto. “Aw, you guys are so cute together. But I think I will keep Harry, boys are a lot easier” zegt Louis terwijl hij naar me knipoogt. Als we thuis zijn kleed ik me snel om, doe wat make-up op en doe mn haar goed. Langzaam kom ik de trap aflopen. Daar staat Niall onderaan de trap te wachten in zijn pak. Wat is hij toch mooi in pak. Hij kijkt trots naar me. Ik voel dat er tranen gaan komen. Niet huilen! Zeg ik tegen mezelf. Ik pak zijn arm vast en samen lopen we naar de limousine die voor de deur staat. Hij houdt de deur voor me open en knipoogt naar me. Als ik zit zucht ik diep, wat ben ik toch gelukkig..

Pov Louis

“Aaaargghhhh..!!” agressief gooi ik mijn pen tegen de muur. Hopelijk hoorde niemand me, daar heb ik nu echt even geen zin in. Ik zou zo graag een liedje willen schrijven voor ons nieuwe album, maar het lukt gewoon niet. Ik erger me rot aan mezelf. Ik besluit maar eens wat te gaan tweeten, dat is ook alweer een tijdje geleden. Ik pak mijn blackberry en begin te typen:
@Louis_Tomlinson: It just doesn’t work out, I’m trying so hard to write a song but it looks like crap, kinda fun though.
Ik grinnik, wat ben ik toch grappig. Ik moet denken aan Hannah, wat mis ik haar toch. Ik wil met haar op bed liggen kroelen, ik wil haar kusjes in haar nek geven, ik wil haar mee uit eten nemen. Maar helaas, dat kan niet meer. Wij zijn niet meer bij elkaar, dat zal ook nooit gebeuren. Ik kijk wat tussen me volgers. Ik zie een leuk meisje. Ze heeft bruin, krullend haar. Ik kijk even tussen haar tweets. Alles is in het Spaans, hier schiet ik dus niks mee op.. Ik kijk even op het account van Harry. Ik weet niet waarom, slaat natuurlijk nergens op, maar ik heb toch niks te doen. Hij heeft drie minuten geleden een tweet geplaatst.
@Harry_Styles: There is this girl, I’m not in love with her, but I’m really curious about her and I’m looking forward to see her x
Over wie gaat dat nou weer? Ik race naar Harry’s kamer. “HARREH WHAT ARE YOU TWEETING?!” schreeuw ik met een Zayn stem. Harry lacht. “You know where I found the girl that’s going to be in the new video?” vraagt hij aan me. “Well…” zeg ik afwachtend. “I found her on twitter, between my followers. Her name is Céline and she’s really cute”. Ik kijk hem aan alsof hij gek is. Eigenlijk is hij dat ook. “So you just chose a random stranger...?”. “She’s not random.. she’s..she’s…I don’t know but you let Simon choose a random stranger for you, that’s even worse”. Dan ben ik stil. “Kachjing” hoor ik Harry zeggen terwijl hij allerlei bodybuild bewegingen maakt. “You’re crazy, dude. You’re crazy..” zeg ik en ik loop de kamer uit... Ik moet nadenken. Ik pak een wortel uit de koelkast en begin eraan te knagen als een hamster. Er gaan allerlei dingen door mijn hoofd heen. Spoon, big red bus, Hannah, carrots, Céline, big red bus again... Mijn gedachten worden er niet veel beter op.. Ik ben benieuwd of Simon al een meisje heeft voor in de nieuwe video. Ik besluit hem maar een sms te sturen.

Hey uncle Si, how’s Holland? Did you already find a girl for in the video? X

Ik stop mijn mobiel weer weg maar meteen hoor ik een geluidje. Simon reageert snel zeg! Als ik kijk zie ik dat het niet Simon is, maar Elvira.

Hey Lou, how are you? Do you already feel beter? X E.

Ik besluit niet te antwoorden. Ik weet niet zo goed wat ik moet antwoorden en ik wil ze ook niet storen. Ik loop naar de bank en laat me erop ploffen. Wat zullen de andere jongens aan het doen zijn? Zayn ligt waarschijnlijk te slapen, en Harry zal wel aan dit mysterieuze meisje ‘Céline’ denken. Dan hoor ik het sms-geluidje. Ik pak mijn mobiel uit m’n zak en zie dat het deze keer wel Simon is.

Hello Louis, I’ve found a girl, and I’m not going to give name or something. Keep your patience. I know it’s hard for you.. Haha ;) x

Ik moet toegeven dat ik ook best benieuwd ben naar Céline, maar er is nog één iemand naar wie ik veel nieuwsgieriger ben.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen