Zuchtend kijk ik Tom weer aan en ik zie dat hij op zijn lip bijt. Dat doet hij altijd als hij iets wilt zeggen maar niet weet hoe of het niet durft. ‘Vertel het Tom’ Hij schrikt op uit zijn gedachten en sluit zijn ogen. ‘Verder kan ik me niks herinneren. Alleen dat ik vanochtend wakker werd met de verkeerde meid naast me’ fluistert hij zacht waardoor ik moeite moet doen om hem te horen. Mijn ogen vullen zich met tranen en hard schuif ik mijn stoel naar achteren en wil de keuken uitlopen als Tom mijn pols zacht vastpakt. ‘Amynthas, loop nou niet weg’ zijn stem klinkt gebroken en er stroomt een traan over zijn vang maar ik pieker er niet over om hem te vergeven. ‘Je hebt seks met haar gehad Tom’ schreeuw ik naar hem en ik zie hoe hij even in elkaar krimpt. ‘Terwijl wij die middag nog seks hebben gehad’ fluister ik zacht en voel meteen de spijt omhoog kruipen. Ik heb mijn maagdelijkheid weggegeven aan iemand die het niet verdiende. ‘Je hebt spijt’ Tom zijn ogen boren zich los uit de mijne en zonder wat te zeggen loopt hij weg en niet veel later hoor ik de voordeur dichtknallen.

Net nadat Tom een uurtje is vertrokken is Bill gekomen. Snikkend ben ik in zijn armen gekropen en Bill heeft me goed getroost. Toen was ik blijkbaar in slaap gevallen en heeft hij me op bed gebracht. Bill is inmiddels terug naar huis om even goed met Tom te praten. Ik weet hoe erg Bill hoopt dat ik Tom kan vergeven maar ik weet niet of ik dat wel kan. Hij heeft een fout gemaakt, een hele grote fout. Maar verdient iedereen geen tweede kans? Ik word uit mijn gedachten gerukt door iemand die zacht aan mijn haar trekt en verbaasd kijk ik om en zie mijn kleine broertje naast me staan. ‘Levi’ roep ik blij en druk zijn lichaampje tegen de mijne en druk mijn lippen op zijn voorhoofd. Ik heb hem echt gemist, mijn kleine broertje. ‘Waar is mama?’ vraagt hij en glimlachend wrijf ik over zijn bolle wangetje. ‘Die is nog even op vakantie lieverd’ zeg ik en druk hem weer dicht tegen me aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen