Foto bij Sexual Frustration 92.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (28)

  • Lovato

    Ik denk dat ze AIDS heeft. Ja, dat komt ervan hea. Vreemdgaan is echt niet aan te raden. Of je zit opgescheept met zwangerschap of met AIDS. Niet dat ik ervaring heb hoor, ik ben eigenlijk nog veels te jong voor dit verhaal.
    ;O
    Maar bij de sexstukjes kneep ik gewoon mijn ogen dicht, en de rest van het verhaal - zeg maar, nu bijvoorbeeld, want nu is het meer echt een verhaal en niet alleen maar seks (: - vind ik echt heel goed.
    En toen ik dat las van die tongen die gingen gewichtheffen lag ik echt plat. Serieus ik kon niet meer stoppen met lachen. Ik zag gewoon echt die tongen zo en dan... IEUW.
    Maar ik vond het een erg grappige beschrijving (:
    Abo ;D

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    awesoooooommmeee snel verder

    1 decennium geleden
  • drunklinson

    Ik snap Amy wel, ze is jaren lang een Groupie geweest, iedere dag sex, van drugs kick je ook niet 1 2 3 af, hetzelfde is met sex. Het is niet goed wat ze doet maar ik snap haar wel, ze heeft toegegeven dat ze verliefd is op Harry, maar ze kan niet zonder sex. 2 tegenpolen .

    1 decennium geleden
  • ORBs

    Damn, zayn is ook een fucking slechte vriend! Als mijn beste vriendin me dit aan zou doen zou ik zo ontzettend boos zijn ;P

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    ja zoals xxlilixx ookal zegt.. Hoe kan ze zich nu niet schuldig voelen? Ik zou echt me zo schuldig voelen en sowieso zou ik me die pschamen en vang zijn dat de waarheid naar boven komt. Dan ben je ook mooi de lul! (lekker toepasselijk weer:P)
    maar ze heeft echt geen ware gevoelens ofzo, tenminste een normaal mens zou zich schuldig gaan voelen:$

    snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen