Tom

Mokkend loop ik weer naar binnen. Bill moet het weer verpesten. Hij snapt het gewoon niet.
Bij de bar bestel ik een dropshot en drink die in een keer op. Het goedje wat door mijn keel glijdt, voelt heerlijk aan. Ik slaak een zucht als teken dat het lekker is.
Ik neem de tijd om de zal rond te kijken. Als Amynthas niet wil, zoek ik wel een ander lekker ding uit. Ik heb toch mijn behoefte die ik moet vervullen. Ik loop, al zoekend, de dansvloer op. Het duurt niet lang voor er iemand op me af komt. Blond haar, een dikke kont en grote borsten. Perfect.
Ik lik over mijn lippiercing en begin met haar te dansen. Met haar kont schuurt ze tegen mijn kruis aan. Ik leg mijn handen op haar heupen en laat ze af en toe "per ongeluk" naar haar lies glijden.
'Wil jij nog wat drinken, hottie,' fluister ik hees in haar oor. Ik pak haar hand vast en trek haar mee naar de bar. Georg en Gustav zijn nergens te vinden. Een grijns verschijnt op mijn gezicht.
Ik geef het drankje aan het meisje en neem zelf een slok van mijn bier. Het meisje haar drankje is al bijna op als ik pas op de helft ben. 'Schiet je op?' grijnst ze. Ik weet niet hoe snel ik mijn bier op moet drinken zodat ik weer naar de dansvloer kan.
Na nog even gedanst te hebben neem ik haar mee naar een hoekje. Gretig druk ik mijn lippen op die van haar. Ze legt haar armen in mijn nek en drukt zich tegen mijn handen. Mijn handen glijden over haar kont en tussen haar benen. Haar kreun wordt door onze lippen gedempt. Haar handen laat ze over mijn borst glijden. 'Niet hier,' fluistert ze hees en bijt zachtjes in mijn oorlel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen