Foto bij I forgot u.

Een verhaal over de boys van One direction. :)

"Hallo?" er stond een jongen met donker haar naast mijn bed. "HUH WAAR BEN IK EN WAT IS ER EN.." Ik keek om me heen en merkte dat ik in een ziekenhuis heb lag. Toen er een dokter naar me toe kwam lopen en in het Engels tegen me zij "Hallo gaat alles goed met je? Ik ga je een paar dingen vragen. Hoe heet je?" Jemig wat is dit voor onzin dacht ik en wat is er met me gebeurt? Maar ik zij rustig. "Cher." "Hmmm oke en wie is dit?" Ik knipperde mijn ogen en toen besefde ik het."ZAYN MALIK DAT IS ZAYN." Zayn lachte naar me. Ik lachte terug. Wat was dit voor iets raars ik lag in een Engels zieken huis en Zayn stond aan mijn bed. "En wat doet hij hier?" Zij de dokter. "Ik heb geen idee." zij ik. Hij keek me een beetje zielig aan. "Mischien is het beter als je zometeen terug komt jongeman, ik stel haar nog wat vragen" zij de dokter. Zayn verliet de ziekenhuis kamer en de dokter stelde me allemaal vragen. Na een lang intervieuw kwam ik erachter dat ik nu in Engelnd woonde en werkte voor een tijdschrift, dat ik in een ongeluk in coma geraakt was en dat ik er na een maand uitgekomen was, en dat Zayn, Zayn Malik, mijn vriendje was.

Sorry voor het saaie begin, het wordt leuker I promise.
Please Read.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen