OO4.
Pov Anne
“Vas happenin….” is het eerste wat uit m’n mond floept. O, wat erg, denk ik bij mezelf, hij zal wel denken dat ik een gestoorde fan ben. Ik moet dit echt gaan afleren. Gelukkig buldert hij het uit van het lachen. Ik zie lachrimpeltjes rondom zijn ogen en mond verschijnen. Dan kijkt hij weer serieus. “So.. I’m here because the family of my wife lives here. But I can’t stand my mother in law so I thought, let’s go for a walk”. Ik kijk hem nog steeds met open mond en vol verbazing aan. “You’re mouth is open..”. Ik schrik op en doe snel mijn mond dicht. Dan lacht hij gelukkig weer. Maar dit keer is het een vriendelijke, zachtaardige lach. “When I saw you..” begint hij weer, “I knew that you were the girl I needed”. “For what?” vraag ik hem. “I’m making a videoclip with One Direction, well I guess you know this band”. En weer kan hij het niet laten om in lachen uit te barsten. “I’m still looking for a girl who can be the one Louis is singing about, I only need her”. “When I saw you, I just knew that you were the right one”. “But which song is it?” vraag ik hem vol verbazing. “It’s a song that’s not released released yet. In fact, it isn’t even finished..”. Mijn mond valt open van verbazing. “And you want ME to be “Louis Girlfriend” in the video?”. “If you would like it, and if you are allowed to do it ofcourse. We pay you for it !” zegt hij er nog gauw achteraan. Betalen om in een videoclip van One Direction te spelen?! Ik zou het zelfs voor niks doen! “I give you my number, you can talk about it with my parents and then you call me, okay?”. Ik kijk hem aarzelend aan, maar neem grijp dan toch het kaartje uit zijn hand. “By the way, my name is Simon”. Hij schudt mijn hand. “My name is..” “Anne, yes I know.”. Vol verbazing kijk ik hem aan. Hoe weet hij mijn naam?! Dan gaat zijn telefoon. “It’s my wife” en hij rolt met zijn ogen. “I got to leave now, call me, okay?”. Hij knipoogt snel en weg is hij. Hoe weet hij mijn naam? Vraag ik mezelf af. Dan voel ik aan het kettinkje wat ik om heb. Daar staat mijn naam natuurlijk op! Ik grinnik, Simon de charmeur. Dan besef ik pas wat er net is gebeurd. Ik sta op van het bankje en begin te dansen en te springen op het grasveld. Iedereen kijkt naar me, maar het kan me niks schelen. Op dit moment ben ik het gelukkigste meisje op de hele wereld!
Pov Louis
Ik zit te kijken hoe Niall zijn Chicken Breast Burger naar binnen zit te schrokken. Dit was ik ondertussen wel gewend. Maar er is nu iets heel anders wat me vermaakt. Ik kijk hoe Elvira onwennig aan haar stukje kip zit te kauwen. Zo te zien weet ze nog niet helemaal hoe ze zichzelf een houding moet geven. Zayn en Liam zitten elkaar onder te kliederen met Piri-Piri-saus. Het zijn net kleine kinderen. Harry zit achterover geleund op zijn stoel de ene na de andere boer te laten. “You are sure you don’t want anything?” vraagt Niall met zijn volle mond. De stukke kip vliegen door de lucht en er zit een ongelofelijke laag saus op Niall zijn mond. ‘No, I’m fine, I’m not hungry..”. Ik drink alleen een cola. Ik weet dat ik honger heb maar toch kan ik niks naar binnen krijgen. Elvira legt haar stuk kip weer neer. “Sweetheart, you have to eat it like this”. En hij stopt een halve hamburger met ongeveer 10 patatjes te gelijk in zijn mond. Elvira grinnikt een beetje onwennig. Ik zie dat ze naar me kijkt. Ik wil niet terugkijken want ik weet dat ik dan ga huilen. Ze doet iets met me, ik ben niet verliefd op haar, maar ik kan haar gewoon zo goed vertrouwen. Misschien voel ik me nog wel beter bij haar op dit soort momenten dan dat ik bij Hannah deed. Als ik aan Hannah denk voel ik een brok in mijn keel komen. Ik mag hier niet aan denken! Ik voel hoe Elvira haar hand op mijn knie legt als een soort troostend gebaar. Na tien minuten is iedereen klaar met eten. We trekken onze jassen aan en gaan de kou weer in. Ik besluit ergens achteraan te gaan lopen. Niall slaat zijn arm om Elvira heen en Zayn en Liam zitten kip uit elkaars haar te eten. Harry is aan het bellen, met zijn moeder zo te horen. Ik voel een traan over mijn wang lopen. Het maakt me niet uit, niemand die me ziet. Dan stopt Harry met bellen. Snel veeg ik mijn tranen weg met de rug van m’n hand. Niemand mag weten dat ik me nog steeds zo rot voel over Hannah. En al helemaal de jongens niet…
Pov Elvira
Het voelt zo vertrouwd om in Niall’s armen te lopen. Ik voelde me niet helemaal op mijn gemak tussen de jongens. Ik zal nog wel even moeten wennen. Opeens moet ik aan Anne denken. Hoe zal het in Nederland zijn? Ik mis haar eigenlijk best wel. Soms heb ik spijt dat ik niet ben gebleven. Ze had het zo moeilijk met haar oma, ze had me nodig. Ik vind eigenlijk dat ik terug moet gaan maar ik wil ook bij Niall blijven. En als ik nu naar Nederland ga stuurt Anne me toch meteen weer terug. Nee, naar huis gaan is geen optie. Ik moet hiervan genieten. Ik bel haar morgen wel, ze ligt nu vast al te slapen. Voordat ik het weet zijn we al thuis. Het valt me op dat we helemaal geen fans zijn tegengekomen. Niet dat ik het erg vond, die ga ik waarschijnlijk nog wel genoeg zien. Louis, Harry en Zayn gaan meteen naar hun bed. Liam pakt een pak melk uit de koelkast en gaat eruit staan drinken. Ondertussen leunt hij tegen het keukeneiland aan. Ik sta met mijn rug tegen het aanrecht aan en Niall heeft me losjes vast bij m’n heupen. Ik zie hoe hij staat te wachten tot Liam eindelijk vertrekt. Liam kijkt ons vol vermaak aan, hij staat ons gewoon te pesten, dat zie ik ook wel. Er verschijnt een grijns op mijn gezicht. Niall schraapt zijn keel als een soort teken dat Liam weg moet gaan. Ik vind het wel schattig dat Niall zo preuts is. “Erm..Liam..” aarzelt Niall. “Yeah, dear, cute, amazing Niall of mine” zegt Liam met een grijns op zijn gezicht. Ik zie hoe Niall zich ongemakkelijk begint te voelen terwijl Liam en ik onze lach bijna niet meer in kunnen houden. “Could you just leave, Liam?”. “Well, okay then, but be quiet, I’m trying to drink milk whle you guys are making out here”. Liam vertrekt met zijn pak melk en ik barst in lachen uit. Ik hoor Liam vanaf de gang keihard lachen. “Leeeeyyummm, what did you do?” hoor ik Zayn met zijn Pakistaanse accent zeggen. Dan moet ik nog harder lachen. Niall kijk me vol onbegrip aan. Hij wilt wat zeggen maar ik druk mijn wijsvinger op zijn lippen. Ik leg mijn hand op zijn wang terwijl ik met m’n andere hand op het aanrecht steun. Ik voel Niall’s hand tegen mijn onderrug aan. Zachtjes voel ik zijn lippen de mijne raken. We beginnen elkaar kleine kusjes te geven die steeds langer worden. Uiteindelijk staan we hevig te zoenen in de keuken. Ik ga met mijn handen door zijn haren. Dan slaat hij mijn benen om zijn middel heen. Hij tilt me op en zoenend lopen we richting zijn kamer. Niall trapt met een ongelofelijk geweld de deur van zijn kamer dicht. “QUIET, I’M DRINKING MILK” hoor ik Liam schreeuwen. Waarop een luidruchtige lach van Zayn volgt. Maar we storen ons er niet aan. Niall gooit me op bed en zo liggen we daar wel een half uur te zoenen. Hij kijkt naar me hoe ik in slaap val op zijn blote borst, terwijl hij zachtjes door mijn haren strijkt. Hij geeft me kusjes op mijn hoofd en zingt “moments” voor me. Ik word er rustig van. “Nobody can come between us, babe. We are forever” hoor ik hem nog zeggen. Dan val ik zachtjes in slaap..
Er zijn nog geen reacties.