Untill I found you ||068|| Amynthas
Met mijn hoofd op Tom zijn schouder en Tom zijn handen op mijn heupen dansen we zachtjes op de maat van de muziek mee. Nadat we beneden kwamen van ons intieme momentje kregen we gelijk commentaar beneden dat we in vervolg zachter moeten doen en ze niet mee willen genieten. Ik heb me nog nooit zo kapot geschaamd maar Tom is gelukkig snel van onderwerp veranderd met dat we ons klaar moesten maken voor vanavond. Tom zijn lippen in mijn nek doen me opschrikken uit mijn gedachten en glimlachend kijk ik hem aan. Het was echt geweldig, gewoon door Tom. Alles was perfect en ik had me het niet beter kunnen voorstellen. Sommige mensen zouden het te vroeg vinden maar ik weet gewoon dat Tom mijn ware is, dat ik met hem gelukkig wil worden. Trouwen, kinderen, kleinkinderen gewoon alles. ‘Waar denk je aan?’ vraagt Tom zacht als hij merkt dat ik diep in gedachten verzonken ben. ‘Aan ons, over een paar jaar’ schreeuw ik in zijn oor omdat ik anders niet boven de muziek uitkom. Tom krijgt een brede glimlach op zijn lippen en drukt me steviger tegen zich aan.
Inmiddels is het al vier uur in de nacht en Bill is al heel de avond met een meisje met donkerbruin krullend haar aan het dansen. Ze lijkt me best goed bij Bill passen. Georg en Gustav zijn behoorlijk aangeschoten en Tom? Ja Tom ben ik kwijt. Ik moest even naar de wc maar door de drukte heb ik hem niet weer gevonden met als gevolg dat ik nu buiten een sigaret aan het roken ben. Ik rook eigenlijks helemaal niet maar ik zag het pakje in Tom zijn jaszak zitten en kreeg toch de neiging om het te proberen. Het kan vast geen kwaad om er eentje te roken. Hierna stop ik er toch mee. Ergens had ik gehoopt dat Tom naar buiten zou komen om te kijken of ik hier was maar ik sta inmiddels al een uur buiten en nergens is een teken van Tom te bekennen. Ik wil net weer een trekje van mijn sigaret nemen als ik merk dat er iemand naast me komt staan. Een enorme alcohollucht drinkt mijn neusgaten binnen en angstig kijk ik naast me en zie dat het Tom is. Lazerzat. ‘Hier ben je dus schatje’ mompelt hij schor met een dubbele tong en glijd met zijn hand ruw over mijn wang. Meteen sla ik zijn hand weg en doe een paar stappen bij hem vandaan. ‘Je bent dronken Tom’ Hij haalt lachend zijn schouders op en komt weer dichter naar me toegelopen en duwt me hardhandig tegen de muur en drukt zijn lippen in mijn nek. Ik probeer hem met alle kracht die ik in me heb weg te drukken maar hij blijft stevig op zijn plek staan. Zijn handen grijpen naar mijn borsten en beginnen er hard in de knijpen. ‘Tom je doet me pijn’ piep ik en voel hoe zijn hand onder mijn shirt gaat en angstig sla ik hem weg. Hoe kan hij ineens zo erg veranderd zijn? Bill had me voor Tom gewaarschuwd. Tom krijgt losse handjes als hij dronken is maar dit had ik niet verwacht. Tom zijn hand glijd weer onder mijn shirt en weer sla ik hem weg en voel dan een klap in mijn gezicht. Geschrokken kijk ik hem aan. ‘Werk niet zo tegen bitch’ Mijn ogen beginnen te tranen en met open mond kijk ik hem aan en probeer hem met alle kracht weg te duwen wat uiteindelijk ook lukt en snel begin ik van hem weg te rennen. Ik wil net de hoek omgaan als iemand me zacht bij mijn pols grijpt en snikkend probeer ik me los te rukken maar de persoon die me vast heeft drukt me tegen zich aan en fluistert sussende woordjes in mijn oor. Het is Bill.
Reageer (1)
omg wukke f******* kutzooi alee tom was net zo llief
1 decennium geleden