Tom

Ik leg mijn hand op de knoop van Amynthas haar broek. 'Weet je het zeker?' vraag ik nog een keer extra. Ik wil niet dat ze dingen doet waar ze spijt van krijgt. Ze knikt hevig. 'Ga door,' kreunt ze zacht. Ik grinnik zacht. Ik maak haar broek los en trek hem uit. Haar prachtige lichaam komt tevoorschijn. Ik druk een kus op haar lies en glimlach. Ze pakt een van mijn vlechtjes. 'Kom hier,' grijnst ze en trekt me omhoog. Gretig drukt ze haar lippen op die van mij. Ze kruipt onder me vandaan en gaat bovenop me liggen. Haar handen glijden over mijn buik en borst. Ik help haar door mijn shirt uit te trekken. Amynthas grinnikt zacht.
Het duurt niet lang voor mijn broek ook op de grond ergens in de kamer ligt. Een flinke bobbel is al ontstaan in mijn onderbroek. Met haar vingers krast Amynthas over mijn lid. Een luide kreun verlaat mijn mond.
'Wacht,' mompel ik. Mijn stem is schor en hees. Amynthas kijkt me verbaasd aan. Ik sta snel op en ren naar mijn badkamer om het doosje met condooms te pakken. Waarom heb ik die ook al weer in mijn badkamer liggen?
Ik leg het doosje op het nachtkastje en duw Amynthas achterover. Grijnzend ga ik over haar heen zitten. Ik maak haar BH los en kneed in haar borsten. Over Amynthas haar lippen glijdt nu ook een kreun. Een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik wil dat ze geniet. dit moet bijzonder zijn, iets memorabels.
Ik trek haar slipje ook uit en druk wat kusjes op haar buik. 'Als je niet meer wilt, zeg dan stop, oké?' Ze knikt snel. 'Ga door,' zeurt ze. Ik druk een kus net boven haar clitoris. Haar lichaam siddert onder mijn aanraking en ze duwt zichzelf dieper het matras in. Ik glimlach en druk nog een kus op dezelfde plek. Ik laat mijn tong er ook op glijden. 'Tom,' kreunt ze. Ik glimlach en druk een rij kusjes naar boven. Bij haar borsten stop ik om haar tepels wat extra aandacht te geven. Ze staan al helemaal stijf van opwinding.
Ik glimlach en druk kort een kus op haar lippen waarna ik haar wat lager weer verwen.

Vlak voor ze komt, stop ik. Ze opent haar ogen en kijkt me verbaasd aan. Zodra ze mijn onderbroek ziet, die strak gespannen staat, weet ze het meteen. Ze trekt mijn onderbroek uit waarna mijn trots tevoorschijn komt. Amynthas neemt hem tussen haar handen en begint eraan te trekken. Ik sla mijn hoofd achterover. Zachte kreuntjes verlaten mijn mond.
Mijn lid neemt ze tussen haar lippen. Ze zuigt er hard aan. Ik denk dat de kreun die volgt de mensen beneden zelfs kunnen horen, maar dat maakt me even niet uit. Als ik bijna bij mijn hoogtepunt kom, draai ik ons om.
Ik hang boven haar. 'Zeker?' Ze knikt en sluit haar ogen. Ik pak een condoom uit het doosje en schuif hem om.
Voorzichtig laat ik mijn lid voor voor haar opening hangen. Ik wil haar geen pijn doen. Ze kreunt een keer mijn naam met de mededeling dat ik op moet schieten. Ik breng mijn lid voorzichtig een stukje bij haar binnen en Amynthas kreunt. Mijn blik blijft hangen op haar gezicht. Ik stoot voorzichtig wat dieper. 'Sneller Tom,' kreunt ze. Ik pak haar heupen vast en stoot wat sneller dan voorheen.

Ik voel als eerste mijn buikspieren aanspannen. Ik stoot nog een paar keer hard en voel dat ik mijn zaad loos. Amynthas kreunt ook. Mijn hand leg ik op haar clitoris om haar wat extra te stimuleren. Ik stoot nog even door en na een paar minuten, komt ook Amynthas klaar. Hijgend kom ik uit haar en leg me naast haar neer. Ze heeft een gelukkige glimlach op haar gezicht. 'Je was geweldig,' fluistert ze en drukt een kus op mijn borst. Ik haal het condoom ervan af en leg er een knoopje in. Ik denk dat dit verreweg de beste seks is die ik ook heb gehad.

Reageer (1)

  • TomKBitch

    whah *zelfde reactie als vorig deeltje (baby)
    sex deeltjes zijn altijd leuk (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen