Foto bij 1 .

Zayn Malik.

We moesten allemaal haasten want we moesten optreden op een school. Ik vond het eigenlijk heel raar want eigenlijk treden we nooit op op scholen maar onze manager zag het volgens mij wel zitten dus okay Here we Go. Het was ter ere van een verjaardag ofzoiets zei Liam terwijl we onze kleding aantrokken. Ja voor een verwende tweeling met een rijke vader riep Niall. Ik kon een lach niet onderdrukken en Harry had volgens mij precies hetzelfde aan zijn gezicht te zien. We moesten na afloop van het nummer met iedereen die wilde op de foto en een praatje maken, ik hoop dat het een kleine school is riep ik lachend terwijl we het busje instapten. Onderweg hing er zoals altijd een gezellige sfeer dat vond ik het fijne aan One Direction dacht ik. Ik werd uit mn gedachten gehaald toen Harry zonodig een tennisbal naar mn hoofd moest gooien en vroeg of ik het terug wilde gooien, maar inplaats van terug gooien had ik een beter plan dacht ik lachend. Ik gooide het ronde balletje hard tegen louis aan die een tijdschrift aan het lezen was en riep hard AUU! Hahaha iedereen lag in een duik en er ontstond een echt tennisballen gevecht totdat we een stop maakten om te tanken en even een broodje te halen. We betaalden onze broodjes en liepen naar een plekje in de zon om het op te eten. Liam begon weer over die tweeling en Harry vroeg of wij wisten of ze een beetje knap waren. Ik had nog nooit van ene Madison of Courtney gehoord, die achternaam konden we allemaal ook niet uitsreken dus die lieten we maar zitten. We stapten weer in het busje en zette mijn zonnebril op denkend aan die school.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen