*Zsofi POV*

Boos skate ik richting de skatebaan. Hoe durft dat wicht mijn mobiel kapot te maken?! Aarh! Ik mag dr nu nog minder! Ben blij dat ze over 2 dagen weggaat! Ik skate mn frustraties weg. Na een uur komt Justin op de rand zitten. Ik doe net of ik hem niet zie maar als hij maar niet weggaat, stop ik en ga naast hem zitten. Een lange tijd is het stil. Justin zucht. "ze valt best mee.." mompelt Justin. "waarom doet ze dan zo arrogant tegen me?!" Roep ik gefrustreed uit terwijl ik mn handen in de lucht gooi. Dat is allemaal een act , ze valt best mee. Je moet haar gewoon leren kennen!" "mmpf.. ik weet niet.." zeg ik aarzelend. "ga naar dr toe en praat het uit." "maar wat als.." "ga please!" smeekt Justin me. "sloom sta ik op. Plant mn lippen op die van Justin en glimlach naar hem dan pak ik mn skateboard en skate naar mn hutje. Daar aangekomen is Selena daar niet. Raar.. Ik skate richting het eetgebouw.. vreemd.daar ook alniet.. Ik skate richting het douchegebouw. Ik wil het gebouw inlopen maar ik hoor een geluid aan mn linkerkant. Voorzichtig loop ik er naar toe. Als ik mn hoofd om de hoek steek, kan ik niet geloven wat ik daar zie. Versteend blijf ik staan. Voor mij zie ik Chaz en Ryan zoenen. Een glimlach trekt over mijn mond. Ik wist het! Snel maak ik een paar foto’s en skate dan weg, op zoek naar Selena.
Ik skate richting het skatepark als ik haar na een halve eeuw(5 min) nog niet gevonden heb om het aan Justin te vragen. Maar dan zie ik iets wat ik het liefts nooit had willen zien. Versteend blijf ik naar ze kijken. Dan neemt woede mijn lichaam over. Ik pak mn skateboard en smijt die naar hun hoofden. Boos kijkt Justin naar mij terwijl hij over zn hoofd wrijft, maar alsnel kijkt ie geschrokken als hij ziet dat ik het ben. "Zsofi! Ik eh.. dit is niet wat het lijkt het eh.." zegt ie geschrokken. Een hoge piep verlaat mn keel. Een dikke traan rolt over mn wang naar beneden. Ik draai me om en begin te rennen richtig mn hutje. Daar aangekomen laat ik me op mn bed vallen. Mijn Justin. Hoe kon hij? Het beeld van de zoenende Justin met Selena blijft maar door mn gedachten stromen.

Reageer (3)

  • tour

    verderrrrr

    1 decennium geleden
  • xsexyturtlex

    VERDERRRRR

    1 decennium geleden
  • tour

    verderrr!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen