Hoofdstuk 16
waarschuwing dit is echt een slecht stukje maar het hoort bij mn verhaallijn sorry.. en ja! Ik heb weer een verhaallijn dankzij mn vriendin! Er komt drama jongens !
POV Zsofi
Met een glimlach tuit ik mn lippen om de knalrode lipgloss goed op mn lippen te krijgen. Ik maak een smak geluidje en draai de lipgloss dicht. Ik draai me om naar de slapende Justin. Met een glimlach van hier tot tokyo loop ikop hem af. Ik plant mijn lippen op zijn wang, bekijk het resultaat en loop dan zijn hutje uit. Ik loop op een rustig tempo naar mijn hutje. Daar aangekomen begin in mn spullen in mn koffer te pleuren. Over een week moeten we alweer naar huis. Met een sadface leg ik de paarse hoodie van Justin over de bedrand, bedenk me dan en drop de hoodie in mn koffer.. Ugh..wat ga ik hem missen als hij weer terug gaat naar Atlanta. En dan gaattie op tour en dan zie ik hem echt bijna nooit meer. Dan hoor ik een ringtone. Vreemd? Dat is niet mijn ringtone en ook niet die van Joyce.. als ik onder mn bed kijk zie ik dat het de Iphone is van Justin. Een sms. Ik open hem. Ik mis je.. we moeten praten. Xx Selena Selena? Als in: Selena Gomez? Denk ik. Een jaloerse steek gaat door mn lichaam. Ik leg de Iphone weer terug op de plek waar ik hem heb gevonden. Als hij hem zoekt moet hij maar zelf zoeken! Dnek ik boos. Ik ga als een zombie op mn bed zitten. Doordat ik zo in gedachte ben gezonken heb ik de deur niet open horen gaan. "Schaaaat? Heb jij dit gedaan?" Hoor ik Justin vragen terwijl hij lachend naar zn wang wijst. Ik grijns. "Jazekert!" antwoord ik. Ik sta op en leg mn handen op zn wangen. Dan plant ik mijn lippen op de zijne. Als snel zijn we in een potje tongworstelen verwikkeld. We stoppen. "heb je btw mn Iphone gezien?" vraagt hij. "neehh.." zeg ik met een schijnheilig gezicht. "okee, ik ben hem namelijk kwijt.." mompelt hij terwijl hij als een dodo door de kamer begint te zoeken. Ik ga weer op het bed zitten. Na vijf minuten ben ik het zat hem zien te zoeken en duik onder het bed. Ik haal de Iphone erondervandaan en geef hem aan hem. Lachend kijk hij me aan een neemt hem aan. We zoenen totdat het fluitje gaat. Gosh.. wat zou ik dat fluitje graag willen verstoppen..
POV Justin
na het eten loop ik terug naar mn hutje. Alleen. Ik pak mn Iphone uit mn zak. Ga naar mn inbox van sms. Weet ook niet waarom. Ik zie dat ik een sms heb van Selena. Raar? Die heb ik helemaal nog niet gelezen.. ik open hem. Ze mist me...schiet erdoor me hoofd. Zij was toch degene die het heeft uigemaakt? Ik druk op beantwoorden. Ik mis jou ook. Ja we moeten praten, ben nu op kamp xx justin hoe lame klinkt dat?! Denk ik terwijl ik op verzenden druk. Een minuut later krijg al een smsje terug. Welk kamp en waar? Xx sellie sellie?! Denk ik grijnzend. Zo smsen we nog een heletijd. "laat me raden, Zsofi?" vraagt Chaz. Ik schrik. "eh...jaa...jaa. Mompel ik geschrokken. "ik bedoel nee.. het is Selena.. ze wilt komen..morgen.." mompel ik. Chazs ogen worden groot. Wtf dude? Het was toch uit? En je hebt Zsofi nu toch? … toch?" zegt hij. "jaa jaa!"Zeg ik snel terwijl ik opsta. "ze wilt het uitpraten.. weer vrienden worden." mompel ik terwijl ik naar mn paarse supras kijk. "als het maar op uitpraten blijft! Want als je Zsofi pijn doet dan dan..." zegt hij terwijl hij op mn borst prikt en dan wegloopt. Ik laat me met een zucht achterover vallen op mn bed.
Er zijn nog geen reacties.