Untill I found you ||064|| Amynthas
Samen met Bill zit ik op een terrasje met een glas cola en Bill een glas met bronwater. Tom, Georg en Gustav wouden nog even naar de muziek winkel maar Bill en ik waren moe en wouden wat gaan drinken met als gevolg dat we hier nu zijn. 'Heb je al een beetje zin in vanavond?' vraagt Bill me en glimlachend knik ik. Gewoon het idee dat ik vanavond met Tom kan dansen en hem kan zoenen enzovoort. 'De jongens blijven wel lang weg' zeg ik en Bill knikt instemmend. 'Laten we nog even naar een sieradenwinkel gaan' zegt Bill en instemmend knik ik en samen lopen we verder.
Bill had de rest gesms't waar we waren met gevolg dat we nu met zen allen in een juwelierzaak staan. Ik heb iets heel leuks voor Tom gekocht, althans als hij het zelf ook leuk vind maar ik geef het hem vanavond pas. Bill weet wel wat het is en hij zei dat ik het echt moest doen en dat hij het geweldig zou vinden.
Nu zijn we weer onderweg naar huis om ons klaar te maken voor vanavond. Ook al hebben we nog meer dan negen uur maar dat maakt ons helemaal niet uit. Samen met Tom lig ik op zijn tweepersoonsbed en zacht druk ik een kus op zijn lippen wat overgaat in een tongzoen. 'Beloof je me om vanavond niet teveel te drinken?' vraag ik hem en plechtig knikt hij. Glimlachend druk ik mijn lippen weer op de zijne en laat mijn tong over zijn onderlip glijden. Zijn handen laat hij op mijn heupen rusten en drukt me dichter naar hem toe waardoor mijn knie in zijn vriendje terecht komt en even kreunt hij van de pijn. 'Sorry' giegel ik en wrijf er grijnzend met mijn hand erover wat hem zijn ogen doet sluiten en hem zacht laat kreunen. Ik maak hem gek and i love it.
Er zijn nog geen reacties.