Untill i found you ||063|| Tom
Tom
Toen Amynthas en ik beneden kwamen, was mam al weer weg. Volgens Bill komt ze van de week nog wel een keer langs. Ze ging weg omdat onze vrienden kwamen en daar wou ze niet tussen komen.
Nu zitten we in de auto. Op weg naar de stad om te winkelen. Amynthas zit naast me en ik heb mijn armen stevig om haar heen geslagen. Mijn neus zit verstopt in haar nek. Ze legt haar hand op die van mij en kijkt me lief aan.
'Bill! Hier wil ik kijken.' Bill komt gelijk naar haar toe gelopen en knikt heftig. 'Als je hier niet slaagt, weet ik het ook niet!' Samen met Georg en Gustav loop ik achter ze aan. Bill en Amynthas zoeken enthousiast in de rekken.
Na een half uurtje komt Amynthas met haar eerste setje kleren het pashokje uitgelopen. Ze kijkt me een beetje onwennig aan. 'Next!' roept Bill gelijk. Amynthas lijkt bijna opgelucht dat ze iets anders aan kan trekken. Het tweede setje wat ze aanheeft staat haar geweldig. 'Ik weet het niet,' mompelt ze. 'Doen!' zeg ik gelijk. Bill knikt instemmend. Het setje lijkt wel gegoten voor haar. 'Ik weet het niet,' mompelt ze weer. Ik sta op en loop naar haar toe. Ik leg mijn handen op haar heupen. 'Het staat je geweldig,' fluister ik in haar oor en druk een kus op haar lippen. Ze haalt haar schouders op en loopt terug het pashokje in.
Snel loop ik naar Bill toe en vraag waar hij dat setje gevonden heeft.
Ik pak de kleren uit het rek en betaal ze gelijk.
Amynthas komt naar me toegelopen. Snel verstop ik het tasje over mijn rug. 'Ik heb toch het derde setje gekozen. Dat stond ook onwijs leuk,' glimlacht ze en drukt een kus op mijn lippen. Het derde setje heb ik nog niet gezien, maar als zij zegt dat het leuk staat, geloof ik haar.
Er zijn nog geen reacties.