Untill I found you ||062|| Amynthas
Als ik me helemaal klaar heb gemaakt draai ik me weer om naar Tom en druk een kus op zijn zachte roze lippen. Zijn armen krullen rond mijn middel en hij drukt me stevig tegen zich aan. 'Ik hou van je' fluister ik en geschrokken laat Tom me los en angstig knijp ik mijn ogen dicht. Had ik dit wel moeten zeggen? Tom zijn vingers tillen mijn kaak omhoog en langzaam open ik mijn ogen. Zijn ogen beginnen te glimmen. 'Hou je echt van me?' Heftig begin ik te knikken. 'Ik ook van jou, heel erg veel. Voor het eerst in mijn leven ben ik verliefd' zegt hij zacht en drukt weer een kus op mijn lippen en drukt me zachtjes tegen Bill zijn kast aan. Zijn handen glijden weer naar mijn heupen en speels bijt ik op zijn lip. Ik ben dol op deze jongen.
Als Tom en ik weer naar beneden lopen laat Tom me op de bank zitten en roept hij Georg en Gustav er ook bij. 'Welke club gaan we vanavond?' vraagt hij meteen en de jongens beginnen na te denken. 'Misschien kunnen jullie naar Nightfever gaan, dat is hier ongeveer een uurtje rijden vandaan en het is daar best gezellig hoorde ik van een aantal mensen' zeg ik en meteen richten ze hun blik op mij. 'Jij gaat ook mee hoor' zegt Tom ineens en verbaasd kijk ik hem aan en wil net zeggen dat ik moet werken als hij me onderbreekt. 'Ik ben naar je baas geweest en hij heeft je een avondje vrij gegeven' zegt hij en meteen vlieg ik hem om de hals. 'Dankje dankje dankje' zeg ik blij en druk een kus op zijn wang en spring dan op en neer voor Bill zijn neus. 'WAT GAAN WE NU DOEN BILL?' roep ik enthousiast naar Bill en meteen begint hij met me mee te springen. 'SHOPPEN' gillen we beiden in koor en de andere drie jongens beginnen dramatisch te kreunen. Dit word geweldig.
Reageer (1)
leuk stukj
1 decennium geledenkga vlug verder lezen