Hoofdstuk 12:
We hadden nog een hele tijd samen op de bank liggen kleffe en hebben daarna de titanic gekeken die op tv was. Het was laat geworden toen te film afgelopen was en we gingen naar bed.
De volgende ochtend werd ik wakker gemaakt door Dean, die kennelijk een ontbijt op bed had gemaakt voor me. Ik bedankte hem en hij kwam naast me liggen. Samen aten we het ontbijt op en bleven nog even in bed liggen. “zullen we gaan douche?” vroeg Dean. Ik knikte en zette het dienblad op mijn nachtkastje. Daarna liepen we samen naar de badkamer en gingen we samen douchen. Eenmaal weer beneden ploften we verveeld op de bank. Omdat ik veel te weinig tijd nog had voor de paarden had ik de paarden verkocht en een pension stal begonnen. Zelf had ik een paard gehouden en dat was de inmiddels 11 jarige vos ruin. Ik had een hele sterke band met het paard en kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem te verkopen. Omdat ik zo weinig tijd had voor de stallen te doen had ik personeel aangenomen. De bovenverdieping van de kantine had ik afgesloten en een soort woonruimte van gemaakt waar een van de medewerkers woonde. ze mocht er gratis wonen maar dan moest ze wel voor ons werken. “wat gaan we doen schat?” vroeg Dean verveeld waardoor ik uit mijn gedachten werd getrokken. “Ik weet het niet, we kunnen een keer naar een ander stand gaan?” “ja kunnen we doen… of we gaan een weekje weg. Gewoon omdat het gezellig is. en omdat het vakantie is. Je moeder gaat ook op vakantie over 2 weken.” Antwoordde hij. “oke maar wel ergens waar een strand is!” riep ik terwijl ik de keuken in liep en mijn laptop aan zette. We zaten de hele avond te zoeken en vonden uiteindelijk een leuk huisje in La Push. We belde naar de eigenaar van het huisje. Ze hadden er lang in gewoond en nu ze verhuist waren kregen ze het niet verkocht. Daarom verhuurde ze het als vakantiehuisje. Alleen waren er weinig mensen die het wouden huren. We hadden afgesproken dat we vanaf morgenochtend daar voor 2 weken konden vakantie houden. Dean en ik pakte allebei een koffer en begonnen in te pakken. We hadden veel informatie erover gezocht dus we wisten ongeveer wat voor kleren we moesten inpakken. Toen onze koffers gepakt waren moesten we even langs de garage mijn nieuw auto ophalen. Ik reed de nieuwe auto naar huis en Dean reed mijn oude auto naar huis. Ik had gekozen voor een Audi R8 en was er helemaal gek op. We zette allebei de Auto’s in de grage en gingen tv kijken. Na een paar uur was het redelijk laat dus gingen we naar bed.
Reageer (1)
jeej eerste abbo
1 decennium geledensnel verder voor mij?