Foto bij Chapter 014

Niall James Horan.

Ik zie hoe ze daar zit -eenzaam in een hoekje- te huilen.
Het breekt mijn hart hoe ze daar zit, helemaal in elkaar gekropen.
Voorzichtig loop ik naar haar toe en ga ik naast haar zitten.
Ik sla mijn arm om haar heen en zeg; 'Ssst dear, everything is gonna be alright. Oeps , ik zie hoe ze verbaasd opkijkt. Ja dat zou ik ook doen als ik haar was, want ze deed niet echt aardig tegen me, ik ook niet tegen haar, maar vergeven & vergeten. Ik wacht tot ze een beetje gekalmeerd is maar het lukt haar niet erg goed. Waarom zou ze zo overstuur zijn?
Nu ik op het punt sta om het te vragen zegt ze ineens; 'I miss Liam so much, truly so much' Wacht wat? Liam, als ze het over de Liam heeft die ik ken weet ik al wel wat er gebeurd is. Godsamme, nee niet Liam.
Mijn ogen schieten vuur en ik weet dat ik het niet aan Lauren moet laten merken. Hoewel ik erg verbaasd ben kost het me nog steeds veel moeite om het verbaasd te laten klinken. 'Liam, Liam who?' vraag ik.
'Liam Payne, but you probaly don't know him' antwoord ze.
Zou ik het zeggen? Stel je voor dat ze dan helemaal gek word.
Laat ik het gewoon zeggen, maar niet zeggen wie het is. Ik zeg het alleen als ze het vraagt. 'Well, I know him and I know who locked us up in here' zeg ik gebroken. Ik zie dat ze me aankijkt en dat ze niet weet of ze het wel moet vragen. 'Who Niall, who?' vraagt ze dan heel voorzichtig. 'Liam' zeg ik. En ik zie aan haar ogen dat ze me niet gelooft. Nee ik zou het ook niet geloven als ik haar was.
Volgens mij was ze een hele goeie vriendin van Liam of wat anders.
No it can't be, Liam lives in Holland not in England' zegt ze vol ongeloof. Yeah, I thought so to, but this is Liam's old house, I know it for sure. En ik loog niet, ik wist zeker dat het zo was.
Ze keek me aan en liet zich snikkend in mijn armen vallen.
Ik voelde gelijk een dikke explosie van vlinders in mijn buik, ik heb het gevoel als of ik haar al jaren ken. Zachtjes wieg ik haar heen en weer en prevel allerlei woordjes in haar oor.
'Everything is gonna be alright, i know it, i just know it'

Reageer (2)

  • xMrsTommo

    Haha, Just love it, faster, write faster *Evil laugh*

    1 decennium geleden
  • oordopje

    hier zit liefde in de lucht(H)(H)

    verder (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen