Tom

Met een tevreden gevoel stap ik terug mijn auto in. Het is me gelukt! Amynthas is vrij vanavond. Na lang zeuren en oplossingen bedenken, is het me gelukt.
Een brede glimlach staat op mijn gezicht terwijl ik naar binnen loop. Een heel spoor van meel ligt in de gang. Ik trek mijn jas uit en verbaasd loop ik naar de kamer. 'Mam!' zeg ik vrolijk als ik de kamer inloop. Ik storm op haar af en omhels haar. Het is veel te lang geleden dat ik haar heb gezien in het echt. De laatste keer was nog voor de tour. Ze neemt me in een stevige omhelzing. Bill kijkt me lachend aan. Zodra ik weer wat ruimte heb gekregen om adem te halen, vraag ik aan Bill waar Amynthas is. Mam kijkt me grijnzend aan. Waarschijnlijk heeft Bill al het een en ander verteld.
'Ze is even douche. We gingen koekjes bakken wat eindigde in een gevechtje.' Grijnzend schud ik mijn hoofd. Het kon ook niet anders. Ik druk nog een kus op haar wang en loop snel naar boven. Wat een verassing dat mam er is! Zou Gordon mee zijn of niet? Ik haal mijn schouders op. Ik vraag het wel als ik terug naar beneden ga. Maar nu eerst naar Amynthas. Ik moet haar het goede nieuws vertellen!
'Amynthas?' Vanuit mijn badkamer klinkt een goedkeurend geluid. Snel open ik de deur en hoor ik haar een geschrokken kreetje uitslaan. Ik lach even. 'Rustig, ik ben het.'
'Hee Tom,' zegt ze opgelucht. Ik ga op de klep van de wc zitten en wacht tot ze klaar is met douche. 'Ik heb een verassing voor je!'
Het duurt niet lang voor de douche uit gaat en Amynthas met een handdoek om haar lichaam naar buiten kom. Haar wangen kleuren rood. Ik loop naar haar toe en druk een kus op haar lippen.
'Zou je je om willen draaien terwijl ik wat aantrek?' Ik draai me om. Ik heb geen idee wanneer ik me weer om kan draaien, dus ik wacht maar even.
Twee armen die zich om mijn lichaam wikkelen doen me opkijken. Ik glimlach als Amynthas al aangekleed is. Ik laat mijn hand even over het gips en haar wang glijden. Ik vind het zo zonde voor mijn meisje. Het blauw trekt al wel weg, hij wordt nu een beetje geel.
'Heb je misschien make-up om het te verbergen?' Ik knik en trek haar mee naar Bill zijn badkamer. Hij heeft genoeg make-up voor een heel weeshuis, dus Amynthas mag daar vast wel wat van lenen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen