Foto bij Twenty-Five

Ik dacht dat jullie misschien eens een ideetje wilden van hoe Zoey er uitziet dus heb ik een paar foto's bekeken en ik vond deze:

*Harry Styles

'Zoey?' riep Liam naar boven.
'Wat?' klonk er na een tijdje terug.
'Trevor is er!' Er klonk een hoop gerommel en gebonk boven en na een paar seconden verscheen Zoey bovenaan de trap.
'Trevor!' gilde ze.
'Zoey!' riep hij half grinnikend op dezelfde manier.
Ze denderde de trap af waarna ze hem stevig omhelsde, haar benen behendig rond zijn middel sloeg en hem kuste alsof haar leven er vanaf hing.
Een pijnlijke steek ging door mijn borstkas heen en sneed door me als een verroest oud mes. Snel richtte ik mijn blik op iets anders en zag ik hoe Liam met een grimmig gezicht naar het tweetal keek.
'Eet elkaar niet op, hé!' lachte Zayn. Trevor rukte zijn lippen van de hare af en keek haar geamuseerd aan.
'Ik heb je gemist, schat.' zei hij met een onaangename grijns op zijn gezicht. Gepikeerd ging ik terug neerzitten en keek naar mijn eigen handen. Niet dat dat het er zoveel beter op maakte.
Er was namelijk een hoop gesmak en nogal ongemakkelijke koosnaampjes.
Blijkbaar beseften ze opeens dat er ook nog andere mensen in de kamer waren en stopten ze er mee.
'Zal ik je voorstellen?' vroeg ze met haar hoofd een beetje schuin. Ze wachtte niet op een antwoord en begon ons een voor een aan te wijzen.
'Niall, Zayn, mijn neefje Liam, Louis en Harry. Dit is Trevor.'
'Echt waar?' vroeg Louis verbaasd. 'Dat hadden we nog niet door...' grinnikte hij.
Trevor glimlachte en schudde onze handen een voor een.
'Jullie zitten toch in die band, hé? Hoe heet het ook alweer... One Road, One Avenue, One Way...?' giste hij.
'One Direction.' zeiden we in koor.
'Ja, dat was het. Sorry, ik hou niet echt van boybands.'
Hij sloeg zijn arm rond Zoey's middel en keek ons afwachtend aan.
Ik kon hem niet echt uitstaan en werd om een of andere reden mateloos door hem geïrriteerd. Wat zag Zoey in hem?
'Oh, juist, dan is er ook nog Ariana, mijn zus, maar die kun je nu beter even alleen laten denk ik...' zei ze opeens.
'En? Wat heb tot nu toe al gemist?' vroeg Trevor. Hij trok haar een beetje dichter tegen hem en liet zijn hand afdwalen naar haar heup.
De stekende pijn in mijn borst werd wat erger en ik had plotseling een drang om hem te slagen.
Zoey grinnikte. 'Niet veel hoor. We hebben gezwommen, gevoetbald en we zijn gisteren naar een plaatselijk clubje geweest, maar je hebt nog niet zo veel gemist.' antwoordde ze. Niet veel? Het was toch hartstikke leuk geweest de afgelopen week? Of was ik misschien de enige die dat vond?
Mijn eerste indruk was duidelijk de juiste geweest, ik mocht hem niet.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen