If today was your last day
And tomorrow was too late
Could you say goodbye to yesterday?

Maandag 4 september 2006


~ Mila Adams

Met een zucht leg ik de rol kaftpapier die ik in de zomervakantie al heb gehaald op mijn bureau. ‘Mila, kom je eten?’ De rol die ik net in mijn hand had leg ik weer weg en ik snel naar beneden. Ik snel naar beneden waar de tafel voor een paar mensen gedekt is. Enkele kinderen van 1 tot 4 jaar zitten er al, die hoeven nog niet naar school. De kinderen waar vandaag iemand voor komt kijken zijn ook thuis.
‘Hoe was het op school Mila?’ Ik zit altijd tussen de begeleiders. ‘Mhm, zoals altijd,’ mompel ik zacht. Ik hou er niet van om over mijn school te praten. De andere kinderen praten uitgebreid over wat ze getekend hebben vanmorgen.
Na het middageten pak ik mijn boeken uit. Het zijn er veel te veel naar mijn zin, veel te veel. Met een zacht muziekje op en een aantal diepe zuchten begin ik. Als ik nu niet begin zijn ze aan het eind van het jaar nog niet gekaft. Op de gang hoor ik allemaal gelach en geren. Waarschijnlijk spelen de kinderen weer eens tikkertje in het tehuis en hebben ze geen zin om naar buiten te gaan. Als je er al je hele leven in woont, wen je er aan.

Reageer (6)

  • SilverSoul

    Me likes, snel verder!

    Xxx <33

    1 decennium geleden
  • TomxMydrug

    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • IamCrazy

    Snel verder!
    <3.

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • jerasu

    Sneeeel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen