Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 64

Reacties? (A)
het gaat weer een drukke week worden :S maar ik zal proberen om meer deeltjes te posten, kan helaas niks beloven :S

Jullie gingen naar binnen en gingen zitten in de zetel. Simone: jij bent vast Demi. En ze kreeg een grote glimlach op haar gezicht. jij: ja. Je gaf haar een glimlach terug. Simone: ik ben Simone, Gordon komt er direct aan. Je glimlachte even en knikte. Toen Simone vroeg hoe je hen leerde kennen kreeg je een grote glimlach op je gezicht en begon je uitbundig het hele verhaal te vertellen. Simone moest lachen en toen stapte er iemand binnen met een hond. Gordon: oei jullie zijn er al. Je glimlachte even. Simone en Gordon vond je nu al geweldig. Je stond recht en gaf Gordon een hand en stelde je voor. Daarna gaf je de hond een aai die meteen met zijn staart zwiepte. Tom: Scotty vind je nu al leuk. Bill: Scotty vindt iedereen leuk. Je lachte eens en keek de mooie zwarte hond aan. Simone: heb jij ook een hond? jij: nee helaas niet. Simone: hoe komt dat? jij: mijn vader heeft het niet echt voor huisdieren. Ik had vroeger wel vissen, eigenlijk niet zo lang. Bill: wat gebeurde er? jij: ik moest op kamp met Jens en ja mijn vader is altijd aan het werken en mijn moeder was op reis dus toen ik terug kwam waren ze een beetje dood. Je ging terug naast Tom zitten en gaf hem een kus. Een paar uur later. Nou ja zeg maar eerder uren later was het feest voorbij. De familie van Bill en Tom waren juist vertrokken naar huis. Je hielp Simone nog even mee met opruimen voordat jullie in bed zouden kruipen. Simone: dankje om mee te helpen, hopelijk vond je het leuk. jij: het was echt leuk. Simone kreeg een glimlach op haar gezicht en gaf je een knuffel. Je kreeg een grote glimlach op je gezicht. Je voelde je echt thuis hier. Daarna gingen jullie naar de woonkamer toe en zag je Tom met zijn rug naar je toe in de zetel zitten. Je kreeg een lachje op je gezicht en stapte stil op Tom af zodat hij niet omkeek. Achter hem sloeg je jou armen om zijn nek en gaf hem een kusje op zijn wang. Tom draaide zijn gezicht en je zag een fonkeling in zijn ogen en een grote mooie glimlach. Hij gaf jou teder een kus en stond daarna op. Hij pakte je op en liep daarna met jou naar boven. Je riep nog snel slaapwel naar de rest en hoorde Bill lachen.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen