Chapter 013
Oeps, uitbarsting van jewelste. Jeetje ik ben ook zo dom, waarom deed ik dit nou? Waarom, waarom, waarom? Hij sloeg de deur echt gewoon dicht.
Maar hoe wist hij dat daar de badkamer was? Ik bedoel hij is hier toch nog nooit geweest of wel?
Zou ik naar hem toe gaan? Oke ik doe het, ik sta op en loop richting de deur. Maar algauw ga ik weer zitten, ik heb het lef niet en hij heeft me uitgemaakt voor een gestoorde fan. Hoezo zou hij dat denken?
Omdat ik eerder wakker was dan hem? Waarom? Ik zou het hem zeker willen vragen, maarja ik ga daar echt niet heen hoor.
Bekijk het lekker, echt serieus zak in de stront.
Ik wil hier zo graag weg en begin zachtjes te snikken. Niall & ik zitten nog niet eens 1 freakin uur met elkaar opgesloten en we hebben nu al ruzie. Ik mis Liam echt niet normaal.
Zachtjes hoor ik de deur opengaan maar besteed er geen aandacht aan.
Mijn handen schuif ik voor mijn ogen en ik kan niet ophouden met huilen.
Niall komt naast me zitten en zegt dat ik moet kalmeren.
'Ssst dear, everything is gonna be alright' zegt Niall.
Ik kijk hem verbaasd aan, deed hij nou net aardig tegen me? Ondanks dat ik hem had afgesnauwd? Wat was hieraan de hand? Ik probeer mezelf te kalmeren maar het lukt niet. 'I miss Liam so much, truly so much' weet ik uit te stoten tussen mijn gesnik door. Niall kijkt me verbaasd aan. 'Liam? Liam who?' vraagt hij voorzichtig. 'Liam Payne, but you probaly don't know him. Maar op dat moment realiseer ik me dat hij bij Liam in de groep zat. Of zou dat een andere One Direction zijn? 'Well, I know him and I know who locked us up in here' zei Niall gebroken. 'Who Niall, who?' vroeg ik hem voorzichtig.
'Liam' antwoordde hij. Nee niet Liam dacht ik nee, hij lult uit zijn nek. Niet Liam dat kan niet. 'No it can't be, Liam lives in Holland not in England' 'Yeah, I thought so to, but this is Liam's old house, I know it for sure. antwoordde hij.
Ik begon nog meer te snikken, wie zou het nou beter weten.
Hij of ik? Niall natuurlijk , hij zat bij Liam in One Direction.
Maar waarom? Wat had ik Liam aangedaan?
Snikkend laat ik me in Niall zijn armen vallen.
Reageer (1)
Aaaah <3
1 decennium geleden