Tom zijn vingers zijn verstringelt in de mijne en samen met Bill, Gustav en Georg lopen we het grote gebouw binnen waar een man al op ons staat de wachten. Tom en de rest begroeten hem met een box en een beetje verlegen stel ik me voor als Amynthas en hij stelt zich voor als David. Even kijkt hij naar de handen van Tom en mij maar zegt er niks over. 'Normaal is het niet de afspraak dat er een vriendin van de jongen meegaat maar voor deze keer maak ik een uitzondering' zeg ik en ik merk dat Tom iets wil zeggen maar ik knijp bemoedigend in zijn hand. David denkt dat ik een gewone vriendin ben. Maar ben ik dat ook niet? Tom en ik hebben nog niet iets officieels maar we doen wel dingen die een stelletje ook doet. Ik word uit mijn gedachten gerukt door Tom die een zachte kus op mijn hand drukt en glimlachend kijk ik hem aan en samen lopen we achter de rest aan verder de studio in. Meteen als we binnen zijn rent Bill naar zijn microfoon en begint als een gek op en neer te springen en te zeggen hoeveel hij zijn schatje wel niet gemist heeft. 'Het word tijd dat Bill een vriendin krijgt' roept Georg lachend waardoor we allemaal moeten lachen en Bill ons beledigend aankijkt. 'Vanavond gaan we wel even stappen, dan zoeken we een leuke chick voor hem uit' zegt Tom en ik bijt even op de binnenkant van mijn wang. Voor hem of voor jou Tom? Die vraag brand er op mijn tong maar ik besteed er geen aandacht aan. Tom wil met mij verder niet met een of andere grietje met opgeblazen tieten en botox in der gezicht. Toch blijft er een raar gevoel in mijn maag hangen. 'Ga je vanavond ook mee?' vraagt Tom me en ik schud mijn hoofd. 'Ik moet werken' zeg ik en ik zie hem even twijfelen. 'Nee nu echt Tom, ik moet echt werken' zeg ik en hij knikt begrijpend. 'Vind je het erg als ik heen ga?' vraagt hij en ik schud mijn hoofd al zou ik het liefst ja knikken.

Heel de tijd knaagde er een gevoel in mijn lichaam. Vertrouwde ik Tom wel? Natuurlijk vertrouw ik hem! De jongen zijn inmiddels al drie uur bezig in de studio en ik ben even naar buiten gegaan om een luchtje te scheppen. Wel aan de achterkant natuurlijk want aan de voorkant stonden hordes fans te gillen om hun namen. Ik vind het echt superleuk voor de jongens dat ze zoveel fans hebben maar ergens maakt het me ook bang. Wat als ze erachter komen dat Tom en ik een relatie hebben? Straks krijg ik haatmails en dreigbrieven van mensen. Ik word uit mijn gedachten geschud door iemand die naast me komt zitten. Als ik naast me kijk zie ik dat het Bill is. 'Je vertrouwt het niet he?' vraagt hij en zwijgend knik ik en kijk stug vooruit. 'Ik zal op hem letten en ik laat hem niet meer dan twee biertjes drinken' Ik knik dankbaar en geef hem een knuffel. Bill is echt een goede vriend en hij verdient een meisje die gek op hem is en niet op zijn geld of beroemdheid. 'Ga je weer mee naar binnen? Tom speelt een stuk slechter sinds hij gemerkt heeft dat je weg bent' Lachend geef ik hem een duw maar knik dan toch en samen lopen we weer naar binnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen