Tom

Grijnzend vang ik het kussen op. 'Zullen we maar gaan douchen dan?' Amynthas knikt en pakt wat kleren uit de kast. Ik heb geen schone kleren, maar het moet maar even. Ik stuur Bill straks wel een smsje of hij wat schone kleren voor me mee kan nemen.
Ik zet de douche alvast aan en stap eronder. Amynthas kan komen wanneer ze wil. Ik sluit genietend even mijn ogen en zucht. Door 2 armen die zich om mijn lichaam wikkelen kijk ik op. Amynthas kijkt me met twinkelende ogen aan. Ik leg mijn armen om haar heen en druk haar stevig tegen me aan. Ze heeft een zak om haar arm met het gips gewikkeld zodat het niet nat wordt. Ik druk een kus op haar lippen en glimlach. Ze is zo mooi. Zelfs met een gebroken arm en een blauwe plek op haar wang. Nu ze onder het water gaat staan kan je goed zien hoe blauw hij eigenlijk is. Ik ben benieuwd hoeveel make-up ze verbruikt om dat te verbergen.
Ik pak de vrouwenzeep van Amynthas en zeep haar in. Daarna zeept zij mij, met dezelfde zeep, in. Ik was haar haren. Vroeger vond ik het altijd fijn als er iemand door mijn haar kriebelde. Zou zij dat ook fijn vinden?
Genietend sluit ze haar ogen en laat zich een beetje tegen me aanvallen. Ik heb het echt getroffen met iemand als Amynthas. Ze maakt me echt gelukkig.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen