Untill I found you ||056|| Amynthas
Na ons avontuurtje hebben we nog even de film afgekeken maar zijn toen toch maar naar bed gegaan. Tom zou blijven slapen met als gevolg dat we nu samen in mijn eenpersoonsbed liggen. Lekker dicht bij Tom. Tom woelt zachtjes door mijn haren waardoor er kippenvel op mijn lichaam verschijnt. Ik hou zo mega veel van Tom maar ik durf het nog niet hardop te zeggen. Ik leg mijn hand op zijn buik en kijk hem aan. 'Je bent mooi' fluister ik zacht en druk een kus op zijn neus. 'Jij nog mooier' Ik glimlach naar hem en druk een kusje op zijn lippen. Ik ga boven hem liggen en verstrengel mijn vingers met de zijne en sluit mijn ogen even. Deze jongen maakt mijn leven compleet. 'Morgen moet je naar de studio toch?' vraag ik aan hem en treurig knikt hij. 'Wil je mee?' verbaasd kijk ik hem aan. 'Maar dan gaat David toch iets vermoeden?' vraag ik en hij haalt zijn schouders op. 'Maakt me niks uit, het is mijn leven en jij maakt deel uit van mijn leven' Aaw, zo lief! Ik druk mijn lippen op de zijne en meteen veranderd de zoen in een tongzoen. Deze jongen is de ware voor mij, dat weet ik zeker.
De volgende ochtend word ik zacht gewekt door een stem die zachtjes mijn naam fluistert en kleine kusjes op mijn lippen drukt. Meteen neemt een glimlach mijn gezicht over en druk ik hem stevig tegen me aan en open mijn ogen. 'Zo wil ik elke ochtend wel wakker worden' zeg ik en voel het schaamrood naar mijn wangen stijgen. 'Ik ook' fluistert Tom en drukt nog een kus op mijn lippen en tilt me dan het bed uit. 'Maar we moeten opschieten want we worden over een uurtje opgehaald. Wie gaat eerst douchen?' vraagt hij en grijnzend kijk ik hem aan. 'Nee, dan kan ik niet meer douchen! Jij blijft er wel een uur onder' roept hij dramatisch uit en arrogant trek ik mijn wenkbrauw op. 'Dan gaan we samen?' Verbaasd van mijn eigen woorden kijk ik hem aan. Tom weet even niet wat hij moet zeggen maar knikt dan toch. 'In onze ondergoed Tom Kaulitz' zeg ik als hij al naar de badkamer wil lopen en lachend draait hij zich om. 'Jij mag best in je onderbroek maar mijn vriend hier moet ook een wasbeurt hebben na gisteren' zegt hij en met openmond kijk ik hem aan en lachend smijt ik een kussen naar hem toe. Idioot.
Er zijn nog geen reacties.