Tom

Een pijnlijke kreun verlaat mijn mond. Ze maakt me gek, helemaal gek. Het ergste is nog dat ze het volgens mij niet eens door heeft. Met een oogblik van haar wil ik haar al meteen weer aanraken.
Haar tong speelt een spelletje met die van mij. Haar handen glijden over mijn buik en borst. 'Amynthas,' zeg ik hees. Ze kijkt me kort aan en giechelt. 'Vindt je het leuk Tommie?' giechelt ze en drukt weer een kus op mijn borst. Ik knik hevig. Een woord uitbrengen lukt niet eens.
Ik laat mijn handen over haar shirt glijden. Vlak voor haar borsten stop ik en kijk haar aan. Amynthas bijt op haar lip en kijkt me nerveus aan. 'Ik weet niet of ik wel zo ver wil,' fluistert ze zacht en het schaamrood verschijnt op haar wangen. 'Maar,' grijnst ze, 'ik weet wel iets dat ik wel wil.' Ze gaat wat beter op mijn schoot zitten en laat haar nagels over mijn lid krassen. Ik kan een kreun niet verbergen waardoor Amynthas giechelt. Met haar zachte handen maakt ze mijn broek los en gelijk voelt mijn lid wat ruimte en groeit wat meer.
'Wat doe je toch met me?' kreun ik zacht. Haar nagels glijden net boven de rand van mijn boxer over mijn buik. 'Volgens mij heeft iemand ergens zin in,' fluistert ze hees. Haar handen kneden in mijn ballen. 'Weet je het zeker?' kreun ik. Ze laat de vingers van haar goede hand in mijn boxer glijden en raakt voorzichtig het puntje van mijn lid aan. Ze trekt hem eruit zodat hij boven mijn boxer uitkomt. Ik til Amynthas voorzichtig op en trek mijn broek met een hand naar beneden. Het voordeel van die wijde broeken is dat ze makkelijk afzakken. Op zulk soort momenten is dat heel handig. Amynthas trekt mijn onderbroek naar beneden waardoor mijn lid gelijk de vrijheid zoekt.
Bestuderend kijkt ze er naar en laat haar zachte vingers elk stukje ervan voelen. 'Mhm,' mompelt ze met een grijns op haar gezicht. Ze neemt hem in haar hand en begint er zachtjes aan te trekken. Een kreun verlaat mijn mond. Ik sluit mijn ogen, zodat ik optimaal kan genieten. Haar zachte lippen drukt ze op die van mij. Gelijk streel ik met mijn tong over die van haar. Ik wil haar, ik wil haar zo graag nu. Maar zij wilt het nog niet. Dat respecteer ik. Ik ben allang blij dat ze dit wilt doen.
Ze laat mijn lippen los en stopt met mij aftrekken. 'Wat doe je?' kreun ik en open mijn ogen. Ze kan nu echt niet stoppen. Dat kan ze me gewoonweg niet aandoen.
Met een geheimzinnige glimlacht kijkt ze me aan. Ze drukt een paar kusjes op mijn buik en lies. Ze maakt me gek, helemaal gek. Met haar tong neemt ze het puntje van mijn lid in haar mond. Ze zuigt er kort op waardoor ik kreun. Wauw. Als je me nu gaat vertellen dat zij geen ervaring heeft...
Het duurt niet lang voor ze mijn hele lid in haar mond neemt en me begint te pijpen. Ik leg mijn handen op haar schouders. Ze weet precies wat ze moet doen om me gek te maken, om me helemaal wild te maken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen