Liefdesverdriet...
'T is al weken aan een stuk dat ik ween voor dat mooie meisje...
Ik neem een pen en een blad papier en begin een liedje te schrijven over haar....
Na een paar uur is het liedje af en ga ik naar de manager om het liedje te late lezen....
Zeer goe gedaan Bill zegt de Manager blij...
Ik ga het leren zeg ik tegen hem...
Na een paar uur ken ik het en heeft de manager het muziek stuk gemaakt voor de rest van de groep...
Na een paar dage oefenen kunne we eindelijk de videoclip maken...
Daarvoor heb ik Lana moeten voor uitnodigen....
De hele dag hebben we gedaan om die videoclip te maken...
Ik maak eten en ga vroeg slapen....
De volgende ochtend komt Tom mij al vroeg wakker maken om te vertrekken op tournee....
Ik sta op en maak me klaar en zet mijn koffers op de bus en ga in de zetel zitten...
Ik luister naar muziek die Lana tof vond en begin te huilen..;
Tom komt naar mij en troost mij...
Ik haat liefdesverdriet!!! roep ik kwaad...
Waarom zie ik toch altijd af van van de meisjes en niet zij???...
Ben ik dan zo slecht??....
Is het nog nodig dat ik leef??...
Ik ga naar mijn bed en neem een mes en snijd in mijn pols...
Tom doet mijn gordijntje open en neemt het mes af en trekt me mee naar voor en verzorgt mijn pols...
Zo meneertje,is dat de nieuw mode om liefdesverdriet te verwerken??? zegt Tom kwaad...
Nu mag ik niet meer alleen naar mijn bed gaan..
Iedereen bekijkt me kwaad...
Tom,ge begrijpt het niet... Lana heeft me zo hard gekwetst dat ik geen zin meer heb om te leven...zeg ik zacht tegen Tom...
Zelfmoord plegen voor een meisje?? Nee Bill,doe dat ons alsjeblief niet aan!! Gij bent een heel belangrijke persoon voor ons allemaal!! roept Tom tegen me....
Als gij niet meer wilt leven,dan wij ook niet meer Bill zegt de Manager...
Reageer (1)