Samen met Tom lig ik op de bank naar een of andere film aan het kijken. Het voelt niet goed dat ik heb gelogen tegen Tom maar ik kon hem moeilijk de waarheid vertellen. Ik wil hem geen pijn doen of hem kwetsen. Hij is de liefste, leukste en mooiste jongen die ik ooit ontmoet heb. Niet dat ik ooit een vriendje heb gehad, dat mocht echt niet van men ouders. Ze vonden me daar nog veel te jong voor en ik luisterde ook nog naar ze. Niet dat er echt jongens achter me aan liep maar dat even buiten zaken. Ik kijk met een glimlach naar Tom die helemaal in de film zit en lachend druk ik een kusje in zijn nek wat zijn nekhaartjes overeind doet staan. Hij mompelt iets van niet doen en kijkt dan weer naar de film. Lachend schud ik mijn hoofd en druk nog een keer een kusje in zijn nek en dan op zijn neus, ogen, oren en als laatste op zijn lippen. Ik merk dat Tom het toch wel leuk begint te vinden en hij drukt de film op stap en draait zich dan naar me toe en komt boven me hangen. 'Ik was geboeid naar de film aan het kijken' Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. 'Dus de film is belangrijker voor je dan mij?' vraag ik en doe net alsof ik boos op hem ben en kruip onder zijn arm door en loop richting de keuken en hoor Tom achter me aan komen en lachend begin ik te rennen maar zoals gewoonlijk is Tom veel sneller dan mij en met een simpele beweging gooit hij me over zijn schouder en protesterend begin ik tegen zijn kont aan te slaan. 'Ik weet dat mijn kont lekker is maar niet slaan' zegt hij zo serieus mogelijk en meteen schiet ik in de lach en begin in zijn kont te knijpen. In een soepele beweging legt hij me weer terug op de bank en houd mijn handen zo vast dat ik niet meer weg kan en drukt zijn lippen op de mijne. Meteen glijden zijn handen weer onder mijn badjas en ik glij met mijn vingers onder zijn shirt en zet mijn nagels in zijn rug waardoor hij een pijnlijke kreun laat.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen