Foto bij Proloog.

Cloe Hudge

Ik was al een tijdje wakker toen mn wekker ging.
Langzaam sta ik op en kleed me aan, ik pak mijn schooltas in en loop snel maar beneden. Daar pak ik een appel en gaf mn moeder een kus snel fiets ik naar school toe.
Ik zag Lauren al op mij wachten en ook James en Nathan kwamen erbij staan snel zet ik mijn fiets op slot en loop naar ze toe. Ik gaf iedereen een kus en een knuffel en begon een gesprek met Lauren. Toen we de school binnenliepen vielen onze monden open van verbazing en je hoorde achter ons Keira Ohmygosh roepen haha ze was een keer op tijd, en we gaven ook haar en knuffel. Het rare was dat er midden in de school een heel groot podium stond en daar boven hing; Gefeliciteerd Madison en Cortney! Volgens mij dacht iedereen op dat moment hetzelfde; moeten ze weer eens de populaire uithangen en te koop lopen met hun vaders geld? Nee zoiets zou ons groepje never doen. Maar ik moest toegeven dat ik wel een beetje nieuwsgierig aan het worden was'. Ik pakte mijn agenda om het rooster te bekijken, kijk ze delen papiertjes uit! Hahaha Lauren die was altijd nog meer nieuwsgierig als ik. Ga er eentje halen dan en duwde haar de goede richting in. Ik ging verder met mijn boeken in mijn tas doen totdat ze opeens terug kwam met een grote grijns op haar gezicht. Ik vroeg wat er was totdat ze mij het briefje liet lezen, er stond dat het 3e uur de pauze en het 4e uur vervielen en dat iedereen naar de kantine moest komen. Lachend deed ik mijn Frans en geschiedenis terug in mn kluisje en samen liepen we naar aardrijkskunde. Iedereen in de klas was onrustig omdat niemand wist wat er nou precies aan de hand was..

Het eerste stukje is een beetje saai maar later word alles duidelijk ;)

Abo en Kudo's altijd welkom.

xoxo'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen