Tom

Verbaasd kijk ik naar de telefoon in mijn hand. Heeft ze nou gewoon opgehangen? Waarom heeft mijn lieve Amynthas nou zomaar opgehangen? Onwetend schud ik mijn hoofd en gooi ik mijn telefoon op mijn bed. Een diepe zucht verlaat mijn mond. Wat zou er aan de hand zijn? Zou ze me niet willen spreken? Zou ze gisteren een leukere jongen tegengekomen zijn? Iemand die haar wel een normaal leven kan geven zonder alle paparazzi. Iemand die ze niet hoeft te delen met de fans?
Ik zucht nog een keer. Ik wou dat ik het wist. Als ze het me vertelt kan ik haar helpen.
Bill komt mijn kamer weer ingelopen. 'Zullen we in de stad gaan lunchen?' Ik knik en sta op uit de vensterbank. Het zal goed zijn om mijn gedachte even te verzetten. 'Misschien kun je Amynthas meevragen,' glimlacht Bill flauw. Ik schud mijn hoofd waardoor Bill me verbaasd aankijkt. 'Ze moet werken,' leg ik hem uit. Hij vormt met zijn mond een "Oh" en draait zich om. 'Dan gaan we gezellig met z`n twee!'

Een half uur later zitten Bill en ik achterin een klein restaurantje. Het is niet druk vandaag, gelukkig. Bill heeft een omelet besteld en ik een sandwich. Hoewel Bill het goed bedoeld door over van alles en nog wat te praten, kan ik het niet laten om mijn gedachte naar Amynthas te laten gaan. Misschien kan ik straks nog wel even langs het café gaan, dan zie ik haar tenminste nog even vandaag. Alles is beter dan niks, lijkt me. Dan zie ik haar mooie ogen nog een keer vandaag. Met een beetje geluk wilt Bill wel met me mee.

Reageer (4)

  • AlreadyGone

    Ik zeg het, ze gaat nog ruzie krijgen met Tom door haar leugen!
    Snel verder! (flower)
    x

    1 decennium geleden
  • 0630x

    Ze moet niet meer tegen hem liegen!!
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • xMoshie

    verder!

    1 decennium geleden
  • jerasu

    Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen